30. دى 1396 - 21:30   |   کد مطلب: 20468
همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو;
رونمایی تندیس فرشته نجات در همدان
تندیس فرشته نجات با یاد وخاطره شهدای حادثه پلاسکو در بلوار ارم همدان رونمایی شد
حادثه پلاسکو,شهدای آتش نشان,تندیس فرشته نجات,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

 به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : ابراهیم مولوی ،رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به یاد و خاطره شهدای آتش نشانان حادثه پلاسکو گفت اعضای شورای شهر همدان توجه جدی به مطالبات و بودجه آتشنشانی دارند و برای سال آینده بودجه مطلوبی برای این سازمان گرفته شده است.

وی در دادامه افزود: از تمامی مسئولان اجرایی استان می خواهیم که تجهیزات مورد نیاز آتشنشانی همدان را مورد توجه قرار دهند چراکه امروزه بالای 15 ساختمان 10 طبقه را در همدان داریم و برای خدمات رسانی در ارتفاع مشکل داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: اگر اتفاقی برای ساکنان این ساختمان ها بیافتد، برای خدمات رسانی مشکل خواهیم داشت و انتظار داریم تجهیزات لازم برای خدمات لازم تهیه و تامین شود.

 شهردار همدان نیز در این مراسم گفت: اگر می خواهیم به بالاترین حد استاندارد در آتشنشانی برسیم باید نسبت به رضایتمندی کارکنان و نیز اختصاص تجهیزات لازم اقدام کنیم.

عباس صوفی با بیان اینکه متاسفانه در حوزه آتشنشانی کمبود وسایل و تجهیزات داریم، گفت: اما با وجود مشکلات مالی، در ارتباط با آنچه که مربوط به جان آتش نشانان است، اقدام می کنیم.

وی اضافه کرد: توجه جدی به حوزه آتشنشانی در بودجه مالی مدیریت شهری دیده شده است و سعی می کنیم با کمک اعضای شورای اسلامی شهر همدان و استانداری بتوانیم تجهیزات این بخش به ویژه نردبان استاندارد و خودروهای پیشرو را خریداری کنیم.

وی، ساخت ایستگاه آتشنشانی در بازار شهر همدان و ساخت برج آموزشی آتشنشانی را از اقدام های اجرایی برای سال آینده شهرداری همدان برشمرد.

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان نیز در این مراسم گفت: 908 نفردر 9 ماه نخست امسال تحت عملیات امداد و نجات قرار گرفتند.

محمدرضا بیاناتی اضافه کرد: 2 هزار و 465 عملیات در مجموع در این 9 ماهه ابتدای امسال انجام شد که یکهزار و 252 عملیات در حوزه اطفای حریق بوده است.

وی بیان داشت: در این مدت 75 هزار و 987 مورد آموزش نیز صورت گرفت و 486 ساختمان نیز تاییدیه طرح ایمنی دریافت کردند.

تندیس 'فرشته نجات' به پیشنهاد و طرح محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان و توسط یکی از هنرمندان همدانی ساخته شده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار