2. بهمن 1396 - 12:09   |   کد مطلب: 20489
مسئول بسیج هنرمندان همدان گفت:در ایام الله دهه فجر از کتاب "تحریر برگزیده جشنواره شعر انقلاب" در سال ۹۵ اثر "محمد صارمی شهاب" عضو انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان همدان رونمایی می‌شود.
روتمایی,کتاب برگزیده,جشنواره شعر انقلاب,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : رسول کرمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال در ایام الله دهه فجر 11 برنامه محوری از سوی بسیج هنرمندان در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست‌های بصیریتی در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌ها، برگزاری مراسم عصر شعر و خاطره و تجلیل از هنرمندان در سطح شهرستان‌ها، حضور هنرمندان بسیجی در مراسم عطرافشانی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس در طول هفته در سطح شهرستان‌ها، اجرای نمایش صحنه ای و خیابانی با موضوع انقلاب اسلامی، سرکشی هنرمندان بسیجی از خانواده شهدای هنرمند، برگزاری مسابقه تیراندازی هنرمندان بسیجی کانون بسیج هنرمندان و غیره از مهمترین برنامه‌های این نهاد است.

مسئول بسیج هنرمندان همدان از برگزاری برنامه عصر شعر زمستانه خبر داد و عنوان کرد: این برنامه نیز در 19 بهمن ماه امسال با مشارکت انجمن ادبی شهید آوینی در تالارفجر همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر از کتاب "تحریر برگزیده جشنواره شعر انقلاب" در سال 95 اثر "محمد صارمی شهاب" عضو انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان همدان نیز رونمایی می‌شود.

رسولی با تشریح دیگر برنامه های این نهاد در ایام الله دهه فجر ابراز کرد: امسال مسابقه عکاسی با موبایل از جلوه‌های راهپیمایی باشکوه مردم در 22بهمن ماه نیز از سوی این نهاد برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار