9. بهمن 1396 - 11:55   |   کد مطلب: 20584
در آستانه فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر یکدوره کارگاه ترویج فرهنگ نماز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سالن رزمی شهرستان رزن برگزار شد.
کارگاه ترویج نماز,آسیب های اجتماعی,اعتیاد,دهه فجر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان : بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر یک دوره کارگاه ترویج فرهنگ نماز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با مدرسی حجت الاسلام نجفی در سالن رزمی شهرستان رزن برگزار شد.

حجت الاسلام نجفی جلب توجه همگانی به نماز را یکی از اهداف این کارگاه برشمرد و افزود: نماز یکی از موضوعات اساسی دین ما است و ورزشکاران باید این موضوع مهم را در میادین ورزشی در اولویت قرار داده و از این موضوع دچار غفلت نشوند.

وی گفت: متأسفانه آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق رو به رشد می‌‌باشد و تأسف بار تر، کاهش سن آسیب می‌‌باشد که نسل نو، جوانان و نوجوانان کشور را تحت تأثیر قرار می‌‌دهد که البته راه درمان را نیز خداوند متعال به جامعه نشان داده است، راهی ارزان، ساده و با مدت زمان کم تحت عنوان نماز می باشد.

 حجت الاسلام نجفی از متولیان و مربیان ورزشی خواست تا به نماز به عنوان یک فریضه الهی و از واجبات اسلام توجه ویژه داشته باشند و افزود: نماز بارزترین مصداق امر به معروف است و از آن جا که جامعه ما یک جامعه اسلامی است، اقامه نماز اول وقت در سالن ها و مکان های عمومی تاثیر ویژه ای در ترویج این واجب دینی دارد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار