14. بهمن 1396 - 9:28   |   کد مطلب: 20655
معاون انجمن دانش آوزی مدارس همدان:
برگزاری نمایشگاههای مدرسه انقلاب در همدان
معاون انجمن دانش آوزی همدان در ارتباط با برنامه های انجمن دانش آموزی در دهه فجر اظهار داشت :دانش آموزان در سال جاری در برنامه مدرسه انقلاب شرکت می کنند و همزمان با مدارس سراسر کشور نمایشگاههای مدرسه انقلاب را برگزار میکنند.

به گزارش شبنم همدان

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)می فرمایند :"این حقیقتی است که باید اعتراف کرد که رژیم شاهنشاهی قلعه محکمی بود که احتمال فتح او نمی شد و فتح شد و دژ عظیمی بود که احتمال شکستن او نمی رفت و شکسته شد .ملتی با نداشتن هیچ ابزار و سازو سلاح برابر قدرت ها و ابر قدرت شیطانی که دندان مسلح بودند غلبه کرد لکن این من نبودم که این غلبه را نصیب شما کرد .این خدای تبارک و تعالی بود یک دست غیبی در کار است خدای تبارک و تعالی به وسیله امام زمان (عج)از ان وقت یاس در من هیچ وقت نبوده است." (صحیفه نور جلد 6 صفحه 38 )

 

انقلاب اسلامی ایران  به برکت رهبری و نفوذ  امام خمینی (ره ) در قلب و جان مردم و روح دینداری و ظلم ستیزی آحاد جامعه به پیروزی رسید .

 

نهاد آموزش و پرورش در جامعه به عنوان یکی از اشاعه دهندگان مهم فرهنگ انقلاب به شمار می رود ,دانش اموزان و اینده سازان کشور  باید به خوبی با فرهنگ و اهداف انقلاب اشنا شوند .

در ارتباط با فعالیت های انجمن های دانش آموزی گفتگویی با طاهره فامیل خلیلی معاون انجمن  دانش آموزی انجام دادیم .

 

فامیل خلیلی در ارتباط با برنامه های انجمن دانش آموزی اظهار داشت :دانش آموزان در سال جاری در برنامه مدرسه انقلاب شرکت می کنند ,همزمان با مدارس سراسر کشور اقدام به برگزاری نمایشگاههای مدرسه انقلاب می کنند .

 

معاون انجمن دانش آموزی تصریح داشت :هدف از برگزاری نمایشگاه انقلاب آشنا سازی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است. " دیروز ,امروز ,فردا " سه بخش اصلی نمایشگاه را تشکیل می دهد .در بخش " دیروز " نمایشگاه دانش آموزان با سیاهه جنایات پهلوی و نقش ان در عقب ماندگی و استحاله هویت زنان و ........آشنا می شوند .آشنایی با شخصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی ,شخصیت های بزرگ  انقلابی ملی و بومی ,بیانات مقام معظم رهبری (ظله تعالی ) و رهنمودهای ایشان در خصوص جوانان ,سبک زندگی اقتصاد مقاومتی ,مجاهدان سایبری و مهدی یاوران بخش های مختلف  غرفه های "دیروز ,امروز فردا " را تشکیل می دهد .

 

فامیل خلیلی خاطر نشان کرد :برپایی جشن انقلاب با حضور دانش اموزان در اماکن فرهنگی تفریحی شهر ,پخش فیلم های عمار در مدرسه ,دیدار با مادران و همسران شهدا و........نیز بخشی از فعالیت های دختران در دهه فجر خواهد بود .

 

فامیل خلیلی به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر اشاره داشت و خبر داد :هیئت انصار المهدی دختران در سطح مدارس به مناسبت بزرگداشت ایام فاطمیه در مدارس همدان برگزار خواهد شد .هیئت بزرگ شهری دختران به مدت 3 روز از 29بهمن  تا 1 اسفند برگزار خواهد شد .

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار