14. بهمن 1396 - 11:42   |   کد مطلب: 20657
دبیر اجرایی جشنواره بانوی انقلاب:
برگزاری نخستين جشنواره «بانوی انقلاب» در همدان
دبیراجرایی جشنواره بانوی انقلاب در همدان با اشاره به برگزاری نخستين جشنواره فرهنگی ـ هنری «بانوی انقلاب» گفت: این جشنواره اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
جشنواره بانوی انقلابی,انقلاب اسلامی,داستان نویسی,شاخصه های زن,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

برگزاری نخستين جشنواره «بانوی انقلاب» در همدان 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : آزاده شادکام با اشاره به اجرای نخستین جشنواره بانوی انقلاب در همدان، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 29 اسفندماه خواهد بود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های شعر، داستان‌نویسی، خاطره‌نویسی، نشریه، بروشور، برد دانشجویی، مقاله، استیکر،گیف، پوستر، اینفوگرافیک، کلیپ، فیلم موبایلی، عکس، وبلاگ‌نویسی، کانال تلگرامی، صفحه اینستاگرام برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره بانوی انقلاب در همدان، «زن در رسانه»، «زن در سینمای انقلابی»، «بانوی انقلابی و اقتصاد مقاومتی»، «نقش بانونی انقلابی در تربیت نسل آینده»، «مادران و همسران شهدا الگوی زن انقلابی»، «رسالت تشکل‌های دخترانه در پیشبرد اهداف انقلاب»، «بانوی انقلابی و فعالیت‌های سیاسی ـ اجتماعی» را از جمله موضوعات این جشنواره عنوان کرد.

وی هدف جشنواره را تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و نقش زنان به منظور تحقق تمدن اسلامی، ترویج گفتمان انقلابی و معرفی شاخصه‌های زن در طراز انقلاب در سطح دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی دانست.

دبیر اجرایی جشنواره بانوی انقلاب در همدان با بیان اینکه این جشنواره در اردیبهشت ماه سال آینده و در یکی از دانشگاه‌های همدان برگزار خواهد شد، گفت:یک بانوی انقلابی باید یک بانوی فعال در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی و فرهنگی باشد.

وی با بیان اینکه بانوی انقلابی نقش مهمی در تربیت نسل‌های انقلابی و انسان‌ساز دارد، ادامه داد: امام‌(ره) فرمود اگر زنان انسان‌ساز از ملت‌ها گرفته شود ملت‌ها به انحطاط و نابودی خواهند رسید.

انتهای پیام/ص

جشنواره بانوی انقلاب جشنواره بانوی انقلاب جشنواره بانوی انقلاب جشنواره بانوی انقلاب جشنواره بانوی انقلاب جشنواره بانوی انقلاب جشنواره بانوی انقلاب جشنواره بانوی انقلاب جشنواره بانوی انقلاب جشنواره بانوی انقلاب جشنواره بانوی انقلاب جشنواره بانوی انقلاب جشنواره بانوی انقلاب نقش زنان در انقلاب نقش زنان در انقلاب نقش زنان در انقلاب نقش زنان در انقلاب نقش زنان در انقلاب نقش زنان در انقلاب نقش زنان در انقلاب نقش زنان در انقلاب نقش زنان در انقلاب

دیدگاه شما

آخرین اخبار