15. بهمن 1396 - 22:08   |   کد مطلب: 20678
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان:
برگزاری کنگره «شعر فاطمی» در همدان
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری کنگره «شعر فاطمی» در همدان در ایام فاطمیه خبرداد و گفت: در این دهه 950 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام خواهند شد.
 اداره کل تبلیغات اسلامی همدان,کنگره شعر فاطمی,ایام فاطمیه,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حجت‌الاسلام داود عباسی با اشاره به برگزاری برنامه‌های شاخص در ایام فاطمیه اول و دوم در استان، اظهار کرد: برگزاری کنگره شعر فاطمی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در این دهه خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این کنگره را الگوسازی فرهنگ‌ ناب فاطمی و ترویج شعرهای آئینی عنوان کرد و افزود: باید از ظرفیت شعرای آئینی شعر فاطمی در استان بهره‌مند شویم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان برگزاری مسابقه «چهل‌ حدیث» ویژه اعضای کانون مداحان را یکی دیگر از برنامه‌های شاخص در ایام فاطمیه دانست و افزود: به مناسبت سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به 39 نفر از برندگان جوائزی اهدا خواهد شد.

وی از برگزاری همایش ستاد استانی شئون در ایام فاطمیه دوم خبر داد و گفت: در ایام فاطمیه 950 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام خواهند شد.

عباسی برگزاری گفتمان‌های دینی، برگزاری کنگره شعر فاطمی را از برنامه‌های شاخص در ایام فاطمیه و دهه فجر برشمرد و ادامه داد: در این ایام همه مساجد و هیأت‌های مذهبی در سطح استان فعال خواهند بود.

وی با بیان اینکه همه هیأت‌ها و تشکل‌های قرآنی علاوه برنامه‌های اصلی چندین برنامه محوری نیز در این ایام برگزار خواهند کرد، تصریح کرد: حرکت دسته‌های عزاداری در سطح استان از دیگر برنامه‌های مهم در فاطمیه دوم خواهد بود.

انتهای پیام/ص

کنگره شعر فاطمی کنگره شعر فاطمی کنگره شعر فاطمی کنگره شعر فاطمی کنگره شعر فاطمی کنگره شعر فاطمی کنگره شعر فاطمی کنگره شعر فاطمی کنگره شعر فاطمی کنگره شعر فاطمی کنگره شعر فاطمی کنگره شعر فاطمی ایام فاطمیه ایام فاطمیه ایام فاطمیه ایام فاطمیه ایام فاطمیه ایام فاطمیه ایام فاطمیه ایام فاطمیه

دیدگاه شما

آخرین اخبار