16. بهمن 1396 - 7:56   |   کد مطلب: 20681
نخستین رکوردگیری وزنه برداری زنان ایران روز یکشنبه با حضور 94 ورزشکار از 14 استان کشور در سالن ایرانیان مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.
وزنه برداری زنان,رکوردگیری,فدراسیون وزنه برداری,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

آغاز یک تحول در وزنه برداری زنان ایران

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فدراسیون وزنه برداری : در این رقابت رکوردگیری «علی مرادی» رئیس فدراسیون وزنه برداری، «ریحانه طریقت» نایب رئیس زنان این فدراسیون، محسن بیرانوند دبیر و جمع دیگری از مسئولان و روسای برخی هیات های وزنه بردای و علی جباری مربی تیم ملی وزنه برداری مردان حضور داشتند.
این رکوردگیری در روزهای 15 و 16 بهمن ماه انجام می شود و وزنه بردارنی از استان های آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران، خوزستان، خراسان رضوی، زنجان، سیستان‌ و بلوچستان، فارس، کردستان، گیلان، گلستان، مازندران و همدان برای کسب بالاترین رکورد کشور با هم رقابت خواهند کرد.
رئیس فدراسیون وزنه ‌برداری در مراسم افتتاحیه نخستین رکوردگیری وزنه برداری زنان کشور گفت: پس از 70 سال وزنه برداری زنان ایران با حمایت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه برداری آغاز شد و ورود زنان به خانواده وزنه برداری کشور را به آنان تبریک می گوییم.
وی از شروع وزنه برداری زنان به عنوان یک آغاز بزرگ یاد کرد و افزود: آغازگر یک کار بزرگ هستیم و باید صبور باشیم و برای رسیدن به اهداف خود تلاش مضاعف را در دستور کار خود قرار دهیم.
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: این رکوردگیری برای شناسایی استعدادهای برتر وزنه برداری زنان است و در جام بین المللی فجر که طی روزهای 15 تا 20 اسفند ماه امسال در استان خوزستان برگزار می شود، نخستین اردوی کوتاه مدت برای زنان منتخب این رشته برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ص

وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان وزنه برداری زنان رکوردگیری رکوردگیری رکوردگیری رکوردگیری رکوردگیری رکوردگیری رکوردگیری رکوردگیری رکوردگیری

دیدگاه شما

آخرین اخبار