21. بهمن 1396 - 15:45   |   کد مطلب: 20761
گفت وگو با بازیگر یکی از سریال های تداعی کننده انقلاب اسلامی;
روز تولدم را خیلی دوست درام و بسیار به خودم احترام می‌گذارم
بازیگر سریال کیمیا در سالروز تولدش گفت: از خیلی سال‌های قبل و تا به امروز شاید کادوهای مختلف برای تولدم گرفته ام اما کادوی مادرم که یک سنگ گردنی متبرک شده به اسم پنج تن است بسیار برایم با ارزش و بهترین کادوی تولد من بوده است.
سوگل طهماسبی,بازیگر,سریال کیمیا,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از طنین یاس : از خیلی سال‌های قبل و تا به امروز شاید کادوهای مختلف برای تولدم گرفته ام اما کادوی مادرم که یک سنگ گردنی متبرک شده به اسم پنج تن است بسیار برایم با ارزش و بهترین کادوی تولد من بوده است.

سوگول طهماسبی در یک خانواده اهل هنر و با اصالت چشم به جهان گشود. او اصالتا اهوازی و اخلاق بسیار خونگرم و مهمان نوازی دارد. سوگول طهماسبی جزء بازیگران بسیار با اخلاق و با حجاب تلویزیون است که در این مسیر بسیار سالم و با اصالت قدم برداشته است. نقش آفرینی او در کنار خانم مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا که سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته بود جزء یکی از درخشانترین و با اصالت ترین کارهای این بازیگر خوش آتیه در رسانه ملی است، به مناسبت تولد این بازیگر با اخلاق کشورمان در روز بیست و پنجم بهمن ماه گفت و‌گویی با وی ترتیب داده ایم.

روز تولدم را خیلی دوست درام و بسیار به خودم احترام می‌گذارم

خیلی به خودم و درونیاتم احترام می‌گذارم و اعتقادم بر این است که اگر هر فردی به واقع خودش را دوست داشته باشد بیشتر مورد احترام دیگران هم قرار می‌گیرد به همین خاطر خیلی خوشحالم که در روز بیست و پنجم بهمن ماه به دنیا آمدم و این روز را خیلی عاشقانه از شش صبح بیدار و تا آخر شب جشن می‌گیرم.

گردنی پنج تن آل عبا بهترین کادوی تولدم

از خیلی سال‌های قبل و تا به امروز شاید کادوهای مختلف برای تولدم گرفته ام اما کادوی مادرم که یک سنگ گردنی متبرک شده به اسم پنج تن است بسیار برایم با ارزش و بهترین کادوی تولد من بوده است.

من مجردم و ازدواج نکرده ام

من دو خواهر و یک برادر به نام سینا دارم که با برادرم در فضای مجازی عکسی از من انتشار یافته است که از روی شباهت چهره، هر عقلی می‌پذیرد که سینا برادر من است اما برخی سایت‌ها شیطنت کردند و من را متاهل معرفی کردند در حالیکه من هنوز مجردم و ازدواج نکرده ام و این واقعه بسیار برای من خنده دار شده است.

خیلی‌ها من را بازیگر کم حاشیه می‌دانند

خیلی‌ها به من لطف دارند و من را بازیگر کم حاشیه می‌دانند و من علت را فقط شخصیت خودم و مهمتر از همه اصالت خانوادگی ام می‌دانم که در این مسیر پر پیچ و خم حفظ شده است. پدر خدا بیامرزم استاد مینیاتور و مادرم یک هنرمند به تمام معنا است و این ریشه فرهنگی در خانواده ما موج می‌زند و من دختر همین خانواده فرهنگی هستم.

به اخلاق مداری و انسانیت خیلی توجه دارم

خیلی به اخلاق و انسانیت در زندگی توجه دارم برای همین به هیچ وجه خودم را نمی‌گیرم چون لزومی نمی‌بینم که بخواهم خودم را متفاوت از دیگر افراد عادی جامعه بدانم و هیچ ارتباطی نمی‌بینم شغل بازیگری را با سایر شغل‌های دیگر و این دیدگاه باید در جامعه هنری نهادینه شود.

حس مسئولیت پذیری در من زیاد است

مهمترین خصوصیت اخلاقی من بعد از مهربانی و خاکی بودنم با مردم و اطرافیانم، حس مسئولیت پذیری من است که فکر می‌کنم این خصلت باعث شود روزی اگر قرار باشد مادر شوم بسیار کمکم کند چرا که بسیار مسئولیت پذیر هستم.

مامانم را خیلی عاشقانه دوست دارم

مامانم را عاشقانه دوست دارم و خصلت خوب مادر من لبخند ملیح او در هر شرایط است که همیشه به لب دارد و من صاحب یک مادر اجتماعی، مسئولیت پذیر، مهربان، خوش قلب  خنده رو و همراه هستم و خدا را شاکرم از اینکه مادری هنرمند به من عطا کرده است.

مهراوه شریفی نیا بازیگر و پارتنر مورد علاقه من است

به شدت مهراوه شریفی نیا را دوست دارم. مهراوه بهترین پانتری بوده است که مقابل او بازی کرده ام. مهراوه شخصیت با اصالت و بسیار دوست داشتنی ای دارد و برای او و خانواده اش بهترین آروزها را از خداوند می‌خواهم و خیلی خوشحال هستم که در سریال کیمیا با او همبازی بودم.

سطح فرهنگی مهمترین معیار برای ازدواجم است

مهمترین معیار من برای ازدواج سطح همسانی فرهنگی خانواده‌ها است و این مسئله بسیار مهمی برای من در ازدواج است. به طور قطعی مادیات را رد نمی‌کنم اما همه چی مادیات نیست و سطح فرهنگی خانواده‌ها بسیار مهم می‌باشد.

کار جدیدم مربی یک پرورشگاه است

نقش مربی یک پرورشگاه را به تازگی بازی می‌کنم که این نقشم را دوست دارم. سریال خانه خورشید به کارگردانی آقای علی غفاری و تهیه کنندگی آقای سعید سعدی که یک سریال پنجاه قسمتی است.

طرفدار آقای درویش کارگردان خوب کشورمان هستم

یکی از کارگردان‌های مورد علاقه من آقای درویش است که خیلی دوست دارم برای این کارگردان موفق کشورمان ایفای نقش کنم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار