1. اسفند 1396 - 10:34   |   کد مطلب: 20875
آخرین اخبار از سانحه هواپیما‌ی ‌تهران ــ یاسوج
لاشه هواپیما پیدا شد/ عکسبرداری ارتفاعات دنا توسط ۲ جنگنده ارتش
هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت آسمان به‌شماره پروازی ۳۷۰۴ روز یکشنبه هفته جاری از فرودگاه مهر‌آباد به‌سمت یاسوج در منطقه دناکوه سمیرم سقوط کرد.
هواپیمای آسمان,سقوط هواپیما,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : سخنگوی سپاه گفت: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

 معاون امداد جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام نقاط کوه دنا توسط 2 جنگنده ارتش عکسبرداری شد.

 رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در حال حاضر شرایط جوی برای این منطقه خوب است و باد نسبتاً آرام می‌وزد و بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا بعد از ظهر امروز شرایط جوی در این منطقه مساعد است.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جنگنده F4 برای عکسبرداری و اسکن از منطقه در محل سقوط هواپیما حضور پیدا کرده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس کشور گفت: روز گذشته 15 پرواز در منطقه انجام شد و برای سهولت کاربالگردها در فضای پایین کوه مستقر شدند تا عملیات از سر گرفته شود. سقوط هواپیمای مسافربری تهران ــ یاسوج خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه عکس‌های هواپیمای شناسایی به‌صورت آنلاین روی مانتیورها قرار گرفته و پایش شده و در اختیار تیم‌های زمینی و هوایی قرار می‌گیرد، گفت: همزمان با این عملیات در کهگیلویه و بویراحمد تیم‌های امداد و نجات به‌صورت زمینی پایش خود را شروع کردند که از ارتفاعات منتهی به این قسمت اقدام می‌شود.

 عملیات جست‌وجوی هواپیمای سانحه‌دیده آسمان از ساعات اولیه صبح با صعود بالگرد به ارتفاعات بالاتر آغاز شد.

 نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته در صحن علنی مجلس از رئیس مجلس درخواست کردیم که یک تیم تحقیق و تفحص برای پیگیری ابعاد این حادثه کار خود را آغاز کنند و با افرادی که خاطی و مقصر هستند برخورد شدید و قانونی صورت گیرد.

مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام کماندوهای ارتش به محل سقوط هواپیمای ATR آسمان در سمیرم خبر داد و با اشاره به استقرار یک سری تجهیزات از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم تا قبل از ظهر امروز لاشه هواپیما را پیدا کنیم.

وی با تأکید بر این‌که تجسس زمینی 24ساعته است و هم‌اکنون کوهنوردان در حال جست‌وجو هستند، یادآور شد:‌12 پهپاد برای عملیات تجسس هواپیمای ATR آسمان به‌کار گرفته شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار