5. اسفند 1396 - 22:16   |   کد مطلب: 20933
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان;
برگزاری نخستین جشنواره انیمیشن کشور در همدان
نخستین جشنواره ملی پویانمایی در همدان برگزار می شود.
جشنواره انیمیشن,همدان,استاندار همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

 به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی دهقان نیری ،مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به اینکه این جشنواره اردیبهشت 97 در همدان برگزار خواهد شد افزود: این جشنواره ملی انیمیشن دستاورد بزرگی برای همدان و کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دو رویداد مهم گردشگری در سال 2018 در همدان اتفاق خواهد افتاد گفت: خوشبختانه همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا، میزبان سایر کشورها خواهد بود که برگزاری این جشنواره نیز می‌تواند به این امرمهم و معرفی همدان کمک شایانی کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان بیان داشت: این استان با توجه به ظرفیت‌های غنی در حوزه‌های فرهنگی و هنری می‌تواند میزبان بسیاری از رویدادهای بزرگ ملی باشد که همه باید از این ظرفیت‌‎ها بهره‌مند شویم.

دهقان نیری با اشاره به اینکه چند روز گذشته در تهران جلسه‌ای با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیما برگزار شد که در آن  تفاهم‌نامه برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی به امضا رسید، یادآورشد: در این جلسه از همدان به عنوان قطب پویانمایی کشور یاد شد که این امرمهم نشان از تلاش بی‌وقفه همکاران در رسانه است.

وی توضیح داد: این جشنواره نخستین بار است که برگزار می‌شود و مسلماً دچار نواقصی است که باید برطرف شود و امیدواریم این جشنواره خون تازه‌ای در رگ‌های انیمیشن تولید داخلی جاری کند.

وی در پایان تصریح کرد: در این جلسه از تمام شبکه‌های استانی و ملی تلویزیون درخواست شد تا در معرفی همدان و خاصه رویدادهای مربوط به همدان 2018 همکاری شایسته‌ای با سیمای مرکز همدان به عمل آورند.

 انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار