7. اسفند 1396 - 15:56   |   کد مطلب: 20959
فرمانده سپاه ناحیه همدان از برپایی اعزام‌ راهیان نور در همدان در ایام نوروز به‌ شکل خانوادگی خبر داد.
سپاه همدان,کاروان راهیان نور خانوادگی,نوروز 97,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : حسن برزگر، فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: هر چه ادارات در بحث راهیان نور کمک کنند تعداد افراد بیشتری را می‌توانیم در قالب اردوی راهیان نور از محلات بهمناطق عملیاتی اعزام کنیم.

وی افزود: پیش‌بینی بر این است که حداقل یک‌هزار نفر را در ایام نوروز از محلات شهرستان همدان به راهیان نور اعزام کنیم که این جدای از بحث دانش‌آموزی با 3 هزار و 500 نفر ظرفیت و کاروان دانشجویی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان با بیان این‌که در بحث کاروان‌های محلات بسیجی بودن و سایر موارد الزام ندارد، بیان کرد: کاروان‌های راهیان نور محله‌ای عمومی و برای همه مردم است که می‌توانند برای اعزام به حوزه‌های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در اعزام‌های محله‌ای حضور خانواده‌ها در کنار هم است، گفت: مناطقی که اعزام‌های نوروز امسال به آن انجام می‌پذیرد شامل مناطق عملیاتی اروندکنار، کربلای 4، کربلای 5، شلمچه، طلاییه، هور، دهلاویه و هویزه است.

برزگر با تأکید بر اینکه در بحث اعزام تمام نکات لازم ایمنی رعایت می‌شود، افزود: معاونتی در سپاه به‌ عنوان معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی، تمام موارد را بررسی و اتوبوس‌های شرکت جوان‌سیر را از نظر معاینه فنی موردبررسی دقیق قرار می‌دهد.

وی گفت: کارشناسان ما فرایند کار را نظارت می‌کنند و برای هر اتوبوس مسئول ایمنی حضور دارد که موارد لازم را به راننده تذکر می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان گفت: هر اتوبوس یک مسؤول کاروان دارد و عوامل اجرایی نیز بر امر ایمنی نظارت دارند و آمبولانس و عوامل پزشکی نیز در کاروان حضور دارند و این به‌ غیر از عوامل امدادی است که در طول مسیر خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار