12. اسفند 1396 - 16:35   |   کد مطلب: 21027
معاون توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان:
رتبه دوم کشوری استان همدان در توزیع کتاب درسی
معاون توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در توزیع کتب درسی آموزش و پرورش استان در کشور رتبه دوم را بدست آورد.
کتاب درسی,آموزش و پرورش همدان,توزیع کتب درسی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : بداغی، معاون توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی استان در سه سال گذشته توانسته است به خوبی پاسخگوی نیاز مدارس مورد نظر در زمینه کتب درسی باشد.

 وی افزود: با تلاش همکاران و مدیران مدارس و دیگر عوامل اجرایی در سطح استان در سال تحصیلی 97-96حدود یک میلیون و 373  هزار جلد کتاب درسی برای دوره های مختلف تحصیلی در مدارس توزیع شد.

  معاون توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: حدود 6 هزار و پانصد جلد کتب درسی نو نگاشت پایه یازدهم ویژه معلمان به صورت رایگان در مدارس سراسر استان توزیع شده است.

محمد بداغی با بیان این که بر اساس آمار منطقه ای برای هر مدرسه یک جلد مجله رشد متناسب با پایه تحصیلی  ارسال شده است،  اضافه کرد: حدود 524 هزار حلقه لوح فشرده بین دانش آموزان ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم نظری و فنی و حرفه ای در اختیار مدارس قرارگرفته است.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی  و تلاش مسوولان توزیع کتب درسی، آموزش و پرورش استان در زمینه توزیع کتب درسی در سال تحصیلی 97- 96رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار