15. اسفند 1396 - 12:02   |   کد مطلب: 21066
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) از سرای سالمندان یاس سفید همدان بازدید کردند.
دانشجویان دانشگاه آزاد,سرای سالمندان,یاس سفید,مادران دیروز,روز مادر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : پیش از ظهر امروز به مناسبت میلاد دردانه نبی (س) حضرت فاطمه زهرا(س) دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور در سرای سالمندان یاس سفید همدان از مادران دیروز دلجویی کردند.

در این بازدید عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) اظهار کرد: ستار عیوب بودن یکی از ویژگی‌ها و صفات خداوندی است که باید در وجود مؤمن متبلور شود.

جلال رحیمی بیان کرد: ویژگی دومی که یک مؤمن از پیامبر باید تأسی کند، اخلاق و ادب است زیرا پیامبر اکرم (ص)  پیامبر مهربانی بود و همه را با اخلاق و ادب جذب می‌کرد.

وی تصریح کرد: سومین ویژگی که یک مومن باید خود را به آن آراسته کرده و آن را از معصومین (ع) الگوبرداری کند، اینکه در برابر مشکلات صبر و حوصله داشته باشد، همان‌گونه که در قرآن در سوره عصر قسم یاد می‌کند که همه آدم ها در زیان  و خسران هستند، الا دو گروه که به‌ حق و صبر پایبند و استوارند.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان کرد: کودکان و کهنسالان نیاز به محبت دارند زیرا روانشناسان و ائمه(ع) نیز تأکید کرده‌اند که باید هم محبت کرد و هم احترام آنها گرفته شود.

در ادامه مولودی‌خوانی توسط سعید شکیبایی از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی همدان فضای شاد و معنوی را در این مکان فراهم کرد.

بخشی از این بازدید توزیع هدایایی بود که دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز مادر با هزینه شخصی برای مادران دیروز که در این سرا هستند، بود، دیدن اشک‌های معصومانه دانشجویان و اینکه چگونه پای حرف دل این مادران نشسته بودند، صحنه‌های به‌ یادماندنی را ترسیم کرد.

خانه سالمندان یاس سفید همدان در سال 1382 تأسیس شده است؛ این مرکز شبانه‌‌روزی، با ظرفیت 120 نفر در دو بخش مجزا به سالمندان آقا و خانم خدمات نگهداری، مراقبتی و توان‌بخشی، ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار