19. اسفند 1396 - 8:10   |   کد مطلب: 21114
تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان موفق به کسب سهمیه حضور در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شد.
بسکتبال با ویلچر بانوان,بازی های پاراآسیایی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین : پنجمین روز از رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه با ثبت پنجمین پیروزی پیاپی تیم ملی بانوان ایران همراه بود. در دیدار پنجم، بانوان تیم ایران مقابل افغانستان به میدان رفتند و با نتیجه 40 بر 23 پیروز شدند تا ضمن راه یابی به فینال این دوره از رقابت‌ها، سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را نیز مسجل کنند.

ملی پوشان کشورمان فردا در دیدار فینال مقابل تیم تایلند به میدان می‌روند و تیم‌های افغانستان و کامبوج نیز در دیدار رده بندی با هم روبه‌رو می‌شوند.

با توجه به اختصاص سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به چهار تیم اول این مسابقات، ایران، تایلند، افغانستان و کامبوج مجوز  حضور در این رویداد را بدست آوردند.

تورنمنت انتخابی بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه از 14 تا 19 اسفند ماه در شهر بانکوک برپاست و در نهایت 4 تیم اول این رقابت ها مجوز حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب خواهند کرد.

تیم ایران با ترکیب مهسا سعادت، فتانه پورآت(خراسان رضوی)، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی (فارس)، مهدیه خاکباز(یزد)، زهرا حبیبی، مهری باقرپور(اردبیل)، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری(زنجان) دراین مسابقات حضوریافته است.

بتول مشرف جوادی سرپرستی کاروان را بر عهده دارد و آذر همایون پور نیز به عنوان مربی در کنار ملی پوشان است و مریم دهستانی نیز به عنوان داور مدعو در این مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار