19. اسفند 1396 - 15:56   |   کد مطلب: 21121
تبلیغات شهری و محیطی رویداد همدان 2018 "همدان پایتخت گردشگری آسیا" با رونمایی از تابلوی متحرک در میدان آرامگاه بوعلی سینا آغاز شد.
پایتخت گردشگری آسیا,همدان 2018,سازمان جهانی گردشگری,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم از همدان : ظهر امروز تبلیغات شهری و محیطی رویداد همدان 2018 "همدان پایتخت گردشگری آسیا" با رونمایی از تابلوی متحرک در میدان آرامگاه بوعلی سینا آغاز شد.

تبلیغات رویداد همدان 2018 توسط شهرداری در همدان درحالی که با نصب بنر و بیلبوردها در سطح و ورودی‌های شهر و یا با تزئین اتوبوس‌هایی به لوگوی همدان 2018 از مدت‌ها پیش آغاز شده بود، امروز با رونمایی از تابلوی متحرک در میدان آرامگاه بوعلی سینا به صورت رسمی تبلیغات در همدان شروع شد.

در آئین رونمایی از تبلیغات شهری و محیطی رویداد همدان 2018 شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر همدان، معاون گردشگری استان، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر، فعالان حوزه گردشگری و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه حضور داشتند.

با توجه به اینکه رویداد همدان 2018 و انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا فرصتی بی‌بدیل برای معرفی گردشگری همدان، جذب توریست و گردشگر خارجی و داخلی، ایجاد اشتغال و ثروت است باید از این فرصت مطلوب به نحو احسن بهره‌برداری شود.

همدان در سال 2018 علاوه بر اینکه به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده است، آبان ماه همین سال میزبان اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری است که با توسعه زیرساخت‌ها و توجه ویژه به گردشگری همدان، این دو رویداد می‌توانند سکوی پرشی برای همدان در حوزه گردشگری باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همدان برای یک سال و در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده است که در این راستا 40 رویداد ملی و بین‌المللی در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

پایتخت گردشگری آسیا,همدان 2018,سازمان جهانی گردشگری,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها;

دیدگاه شما

آخرین اخبار