22. اسفند 1396 - 7:44   |   کد مطلب: 21161
رئیس دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد : دانشگاه پیام نور در سال گذشته توانست در حوزه علمی, ادبی ,فرهنگی رتبه سوم را کسب نماید .دانشگاه پیانور همدان سال گذشته رتبه اول را در حوزه فرهنگی کسب کرد .

به گزارش شبنم ها، نشست خبری رئیس دانشگاه پیام نور پس از افتتاح جشنواره رویش در محل نمایشگاه های بین المللی شهر همدان برگزار شد.

صفی اله صفایی رئیس دانشگاه پیام نور در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت :هدف از جشنواره رویش فراهم آوردن زمینه های بروز و ظهور فعالیت های  دانشجویان موفق در عرصه مختلف کانون ها , شناسایی استعدادها وخلاقیت ها , ایجاد فضای مناسب برای رقابت مثبت کانونهای فرهنگی در سطح کشور, فراهم سازی بستر  اشنایی جامعه با توانمندی  کانون ها و ایجاد فضای مناسب برای کانون همکاری های مشترک  دانشگاهی با یکدیگر است .

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان تصریح داشت :جشنواره رویش در  دو بخش  اجرایی و داوری می باشد ,بدین ترتیب که دانشگاه های پیام نور اثار دانشجویان خود را برای جشنواره رویش  در قالب سی دی ارسال کردند, این آثار  در 8 کمیته تخصصی  داوری شد,اثار ارسالی از 278 استان برای جشنواره ارسال شده است .85 اثر در قالب کانون ها امتیاز دهی, رتبه بندی شده است .

صفایی اشاره داشت :آثار ارسال شده در قالب 4 حوزه می باشد از جمله حوزه دینی قران و عترت ,اسیب شناسی اجتماعی ,کانون های خیریه, مهارت های نظری ,کانون فرهنگ و اندیشه ,کانون های ادبی در حوزه شعر و عکس و اندیشه مطالعات زنان,کارگاه علمی و کارآفرینی  می باشد .در جشنواره رویش آثار از 30 استان ارسال شده است اما 22 استان توانستند در بخش نمایشی غرفه های خود را دایر کنند  .   

صفایی تصریح داشت:با توجه به اینکه استان همدان  به عنوان پایتخت 2018 معرفی شده است دانشجوایان شرکت کننده در جشنواره رویش به سفیران تبلیغی توریستی گردشگری همدان می توانند از مراکز  تفریحی توریستی استان دیدن نمایند .

صفایی رئیس دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد :  دانشگاه پیام نور  در سال گذشته توانست در حوزه  علمی, ادبی ,فرهنگی  رتبه سوم را کسب نماید .دانشگاه پیانور همدان  سال گذشته رتبه اول را در حوزه فرهنگی کسب کرد .

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار