3. فروردين 1397 - 11:04   |   کد مطلب: 21270
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان:
غرفه «مشاوره پزشکی» در امامزاده عبدالله(ع) همدان برپا شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برپایی غرفه «مشاوره پزشکی» در امامزاده عبدالله(ع) همدان طی ایام نوروزخبر داد.
طرح آرامش نوروزی,مشاوره پزشکی,امامزاده عبدالله(ع),همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حجت الاسلام سیدعلی حسینی با اشاره به اجرای طرح «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه همدان طی ایام نوروز، اظهار کرد: به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم، جلساتی با حضور اعضای هیأت امناء بقاع متبرکه شهرستان همدان در زمینه اجرای این طرح برگزار شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در ایام اجرای طرح آرامش بهاری به طور میانگین 5 هزار زائر از امامزادگان همدان زیارت کردند، گفت: امسال نیز پیش‌بینی می‌شود تا این تعداد یا حتی بیشتر از بقاع متبرکه همدان زیارت کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به برپایی غرفه کتاب و معرفی کتاب‌های مذهبی و دینی در بقاع متبرکه همدان طی ایام نوروز، افزود: غرفه محصولات فرهنگی نیز به منظور بهره‌گیری علاقمندان به این محصولات برپا شده است.

وی با بیان اینکه غرفه «مشاوره پزشکی» در امامزاده عبدالله(ع) همدان برپا شده است، افزود: غرفه مشاوره خانواده در این آستان مقدس برپا شده و توسط متخصصین و مبلغین مشاوره هایی به زائران داده می‌شود.

حسینی با اشاره به فعالیت «خیمه آرامش بهاری» آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) و استقبال زائران از این غرفه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ویژه برنامه‌های خاصی برای کودکان تا بزرگسالان در این بقعه متبرکه برگزار می‌شود و زائران نیز استقبال خوبی از  برنامه دارند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار