8. فروردين 1397 - 13:13   |   کد مطلب: 21318
پنینی یک ساندویچ ایتالیایی بسیار ساده و خوشمزه است که نه تنها در ایتالیا بلکه در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.
پنینی مرغ,پنینی,غذای ایتالیایی,ساندویچ پنیتی مرغ,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از برترین ها : ساندویچ پنینی مرغ که رایج ترین پنینی ایتالیایی است به دلیل وجود پنیر فراوانی که دارد، غذایی مناسب برای کودکان و سالمندان محسوب می شود. این غذا به دلیل کالری مناسبش می تواند گزینه خوبی برای شام هم باشد.

مواد لازم

فیله مرغ: 250 گرم (458 کیلوکالری)
پنیر خامه ای: نصف لیوان (270 کیلوکالری)
نان تست سبوس دار (640 کیلوکالری)
روغن کانولا: 2 قاشق غذا خوری (180 کیلوکالری)
گوجه فرنگی سفت و بزرگ: یک عدد (25 کیلوکالری)
فلفل هالوپینوی حلقه شده: یک سوم لیوان (10 کیلوکالری)
پودر فلفل سیاه تازه و ساییده: یک چهارم قاشق چای خوری (صفر کیلوکالری)
نمک: یک چهارم قاشق چای خوری (صفر کیلوکالری)

 

طرز تهیه

برای آماده کردن ساندویچ های پنینی باید ابتدا فیله های مرغ را به 4 قسمت مساوی تقسیم کنید. آنها را روی نایلون بچینید و دو طرف فیله ها را با نمک و فلفل طعم دار کنید. حالا نایلون دیگری روی فیله ها بگذارید و با بیفتک کوب یا هر وسیله محکم دیگری مانند گوشت کوب، چند ضربه روی فیله ها بزنید تا بافت شان کمی نازک و پهن شود. حالا روغن را در تابه نچسبی گرم کنید.

هر طرف فیله ها را حدود 5 دقیقه حرارت بدهید تا کاملا بپزند. بعد از خاموش کردن حرارت و خارج کردن فیله ها از تابه باید پنیر خامه ای و هالوپینوی خرد شده را درهمان تابه ای که هنوز کمی گرم است مخلوط کنید. بعد از آماده شدن این ترکیب سس مانند، 4 تکه از نان ها را داخل سینی یا بشقاب تختی بچینید. سس پنیر و فلفل را روی نان ها بکشید. روی هر نان، یکی - دو حلقه نازک از گوجه ها را بگذارید و بعد از قرار دادن یک فیله روی هر نان ساندویچی، نان دوم را روی فیله ها بچینید. بعد از چیدن ساندویچ، آنها را داخل دستگاه ساندویچ ساز یا دستگاه های گریل خانگی پرس کنید. بهتر است این ساندویچ ها کاملا گرم سرو شوند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار