9. فروردين 1397 - 18:00   |   کد مطلب: 21373
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از اسکان ۸۹ هزار و ۶۹۸ مسافر نوروزی در همدان خبر داد و گفت: بیشترین مسافران همدان از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و تهران بودند.
اسکان مسافران,مسافران نوروزی,همدان,ستاد اسکان همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم از همدان : حسن محمدی بعدازظهر امروز در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات سفر همدان اظهار داشت: از 26 اسفندماه 96 تا هشتم فروردین‌ماه 97، 89 هزار و 698 نفر در قالب 25 هزار و 170 خانوار در اماکن اقامتی همدان اسکان داده شده‌اند که بیشترین آن‌ها از استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و تهران بوده‌اند.

وی افزود: روز یکم فروردین‌ماه 2 هزار و 258 خانوار در قالب هشت هزار و 32 نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: روز دوم فروردین‌ماه 2 هزار و 444 خانوار در قالب 8 هزار و 528 نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: روز سوم فروردین‌ماه 2 هزار و 578 خانوار در قالب 9 هزار و 96 نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.

محمدی تصریح کرد: روز چهارم فروردین‌ماه 2 هزار و 853 خانوار در قالب 10 هزار و 274 نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: روز پنجم فروردین‌ماه 2 هزار و 798 خانوار در قالب 9 هزار و 909 نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.

مشاور شهردار همدان ابراز کرد : روز ششم فروردین‌ماه 2 هزار و 882 خانوار در قالب 10 هزار و 367 نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.

وی گفت: روز هفتم فروردین‌ماه سه هزار و دو خانوار در قالب 10 هزار و 782 نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.

وی افزود: روز هشتم فروردین‌ماه سه هزار و 221 خانوار در قالب 12 هزار و 54 نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.

 سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه روز گذشته 6 هزار و 85 نفر در قالب یک‌هزار و 690 خانوار در کلاس‌ها و فضاهای مرتبط با آموزش‌وپرورش اسکان داده‌شده‌اند، عنوان کرد: آموزش‌وپرورش همدان آمادگی لازم را برای اسکان مسافران فرهنگی دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه روز هشتم فروردین‌ماه 291 خانوار در قالب 697 نفر در هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های همدان اسکان داده شده‌اند، گفت: روز گذشته 109 خانوار با 363 نفر جمعیت در مهمان‌پذیرهای همدان اسکان داده‌ شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه امسال از ظرفیت منازل استیجاری دارای مجوز برای اسکان مسافران نوروزی استفاده شده است، تصریح کرد: روز گذشته 60 خانوار در قالب 245 نفر در منازل استیجاری همدان اسکان داده شده‌اند.

وی عنوان کرد: همچنین در روز هشتم فروردین‌ماه 45 خانوار در قالب 225 نفر در فضاهای مرتبط با سازمان فرهنگی، ورزشی و شهرداری همدان اسکان داده شده‌اند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه ظرفیت لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است، افزود: مسافران نوروزی که قصد سفر به همدان را دارند نگران تأمین فضا برای اقامت نباشند چراکه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت لازم برای اسکان مسافران در پارک‌ها و اماکن چادرزنی ایجاد شده است، ابراز کرد: شهرداری همدان بوستان‌های شهروند، نماز، ارم و مردم را برای نصب چادر توسط مسافران مشخص کرده است.

محمدی اظهار داشت: مسافران نوروزی می‌توانند برای نصب چادر در این پارک‌ها اقدام کنند چراکه نصب چادر در سایر پارک‌های شهر ممنوع بوده و اجازه نصب در آن‌ها داده نمی‌شود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه روند پذیرش مسافران نوروزی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان به‌خوبی در دست اجرا بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار