16. فروردين 1397 - 8:36   |   کد مطلب: 21403
رئیس هیئت تیراندازی با کمان همدان از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی به میزبانی استان همدان خبر داد.
اردوی تیم ملی,تیراندازی با کمان,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در همدان برگزار می شود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : یاری،رئیس هیئت تیراندازی با کمان همدان گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با کمان با حضور 32 کماندار برتر کشور در رشته‌های کامپوند و ریکرو و در دوبخش بانوان و آقایان به میزبانی همدان در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این مرحله از اردوی تیم ملی از روز شنبه هجدهم فروردین ماه آغاز می شود و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

حمیدرضا یاری افزود: کمانداران حاضر در اردوی تیم ملی در دو رشته کامپوند و ریکرو و رده سنی بزرگسالان خود را برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه آماده می کنند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان همدان با بیان اینکه در این اردو دو همدانی نیز حضور دارند اضافه کرد: در این مرحله از مهناز قره باغی و مهدی کهوند به عنوان ورزشکار و ساسان رضوی مشعوف به عنوان مربی تیم ملی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ص

تیم ملی تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی با کمان 

دیدگاه شما

آخرین اخبار