19. فروردين 1397 - 21:04   |   کد مطلب: 21453
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: سی و پنجمین مرحله مسابقات ورزشی دانش‌آموزان استان همدان با رقابت ۳ هزار و ۷۰۰ نفر و از روز ۲۳ فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : عبدالله جعفری در مورد برگزاری سی و پنجمین مرحله مسابقات ورزشی دانش‌آموزان اظهار داشت: مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر مدارس استان با حضور برگزیدگان المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای و مرحله مسابقات شهرستان های استان برگزار می‌شود. 

 وی افزود: در سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر بیش از 3 هزار و 700 دانش‌آموز، سرپرست مربی و عوامل اجرایی شرکت می‌کنند.

جعفری بیان کرد: این دوره از مسابقات از 23 فروردین ماه با عنوان "گرامیداشت یادواره شهدای دانش آموز و مدافعان حرم" برگزار می‌شود. 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و استعدادیابی دانش آموزان نخبه ورزشی، ایجاد شور و نشاط و افزایش مهارت‌های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در بین دانش آموزان از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

جعفری عنوان کرد: سی و پنجمین دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر در استان همدان در 39 رشته مقطع در سالن‌های ورزشی سطح شهر همدان و شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: سی و پنجمین دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان همدان در اغلب رشته‌های ورزشی مورد نظر با رویکرد مدرسه قهرمان برگزار می‌شود. 

  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه این رویداد بزرگ علاوه بر همت آموزش و پرورش به همت و مشارکت برخی دستگاه های اجرایی برگزار می‌شود، اظهار داشت: در آینده نزدیک قهرمانان و مستعدین این مسابقات در عرصه ملی برای ورزش استان اثربخش هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله استانی در 11 رشته و با رقابت 2 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در تمامی مقاطع تحصیلی در استان همدان از روز گذشته آغاز شده و تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد. 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار