22. فروردين 1397 - 16:36   |   کد مطلب: 21495
دبیر کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی همدان:
«پرواز آرزوها» در پیاده‌راه بوعلی برگزار می شود/ نیمه اول اردیبهشت‌، همدان در دست کودکان
دبیر کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان با بیان اینکه در نیمه نخست اردیبهشت‌ماه شهر همدان در دست کودکان خواهد بود، از برگزاری «پرواز آرزوها» در پیاده‌راه بوعلی خبر داد و گفت: این برنامه 25 فروردین از ساعت 8:30 تا 12 در پیاده‌راه بوعلی برگزار می‌شود.

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : حجت مهرابی‌فرد ظهر امروز در جلسه کمیته روابط عمومی و تبلیغات محیطی جشنواره پویانمایی با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی معرفی استان همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 است، اظهار کرد: نخستین برنامه جشنواره ملی پویانمایی 25 فروردین با نام «پرواز آرزوها» از ساعت 8:30 تا 12 در پیاده‌راه بوعلی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیز و فراخوان پرواز آرزوها اعلام شده تا کودکان در محل مورد نظر آمده و نقاشی بکشند، افزود: در این برنامه جذاب کودکان آرزوهای خود را به شکل نقاشی طراحی کرده و در پایان کار آثار ارائه شده به صورت نمایشگاه از 8 تا 17 اردیبهشت ماه در پیاده‌راه نمایش داده می‌شود.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان با بیان اینکه این نقاشی‌ها عصر روز 18 اردیبهشت ماه مصادف با افتتاحیه جشنواره ملی پویانمایی به صورت بالن نقاشی‌ها به پرواز درمی‌آیند، عنوان کرد: به 50 نفر از کودکان هدیه‌ای به عنوان یادگاری اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه اکران فیلم‌ها در دو حوزه فرهنگی، هنری، و در سینماهای قدس، فلسطین و سینماکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می‌شود، ادامه داد: برنامه‌ها در تاریخ 12 تا 20 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

مهرابی‌فرد با بیان اینکه فیلم‌های منتخب جشنواره در هشت مرکز با مساعدت فرمانداری، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان و آموزش و پرورش در جدول پخش اکران می‌شود، گفت: امید است اکران فیلم‌ها در نقط دوردست نیز مد نظر قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در طی جشنواره و حتی قبل از آن برگزاری استیج‌های نمایشی مجریان و کودکان داریم، افزود: برنامه‌های شاد در پیاده‌راه‌ بوعلی، اکباتان و میدان امام(ره) از 12 تا 20 اردیبهشت از ساعت 10 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 20 با حضور مجریان به‌نام کودک کشور همچون عموفیتیله‌ای، خاله شادونه و مل مل برگزار می‌شود.

دبیر کمیته اطلاع رسانی جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان هدف از برگزاری این برنامه‌ها را آماده‌سازی میهمانان و شهروندان همدانی برای برگزاری جشنواره خواند و تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های شاد در کنار کتیبه‌ گنجنامه از جمله برنامه‌ها خواهد بود.

وی از اجرای ارتباطات زنده تلویزیونی و رادیویی با حضور مجریان مطرح کشور در قسمت مرکزی آرامگاه بوعلی را از جمله برنامه‌ها دانست و افزود: این برنامه در طی روزهای 18 تا 20 اردیبهشت از ساعت 17 تا 22 اجرا می‌شود.

مهرابی‌فرد با اشاره اینکه برگزاری برنامه اصلی جشنواره در دهکده توریستی گنجنامه، خواهد بود، عنوان کرد: بیشترین تمرکز در روزهای 19 تا 20 اردیبهشت ماه در این منطقه خواهد بود و همزمان در این زمان 9 پنل آموزشی هم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در کنار برنامه‌سازان همدان از گزارشگران شبکه‌های خارجی المنار، الجزیره، العربیه، الکوثر و پرس تی وی دعوت شده است، گفت: در چنین شرایطی پوشش خارج از کشور نیز خواهیم داشت.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان  با بیان اینکه تن‌پوش کارکترهای ایرانی برای برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده است، ادامه داد: تن‌پوش‌ کاراکترهای خارجی نیز مد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست اردیبهشت‌ماه شهر همدان در دست کودکان خواهد بود، یادآور شد: بر آن هستیم تا فضایی سرشار از نشاط و شادابی را در شهر حاکم سازیم.

مهرابی‌فرد در پایان با اشاره به اینکه رونمایی از پوستر جشنواره قبل از نیمه شعبان خواهد بود، خاطرنشان کرد: کار طراحی پوستر جشنواره توسط هنرمند توانمند کشور سید مسعود شجاعی طباطبایی انجام گرفته است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار