22. فروردين 1397 - 21:51   |   کد مطلب: 21500
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان همدان
آخر هفته بارانی برای همدان
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی جدید طی اواخر وقت امروز به آسمان استان خبر داد و گفت: با ورود این سامانه بارشی احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : محمدحسن باقری‌شکیب خاطرنشان کرد: با ورود سامانه بارشی جدید به استان، در روزهای 5 شنبه و جمعه انتظار بارش باران در کل استان دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بارش‌های بهاری به صورت رگباری و در بازه زمانی کوتاهی رخ می‌دهد بنابراین پیش‌بینی می‌شود این بارش‌ها موجب آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و سیل شود.

این کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اضافه کرد: در طول فعالیت این سامانه بارشی دمای هوا در روز کاهش و شب هنگام به علت ابرناکی هوا افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه به وضعیت هوا طی امروز اشاره کرد و گفت: آسمان استان نیمه‌ابری، گاهی با وزش باد و در بعدازظهر نیز با افزایش ابر و احتمال رگبار و بارش باران همراه خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته دمای هوا در شهرستان همدان بین 4 و 20 درجه سانتیگراد در نوسان بوده و شهرستان بهار با صفر درجه خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار