26. فروردين 1397 - 16:08   |   کد مطلب: 21546
اعتیاد بانوان و استفاده آنان از مواد مخدر گوناگون بنیان خانواده را از بین می‌برد و موجب تبعات اساسی در سطح جامعه خواهد شد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از زنان خبر : فروغ نیلچی زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان خبر گفت: سلامت روح و جسم بر سلامت خانواده و جامعه نقش مستقیم و تاثیرگذار دارد.

وی افزود: استفاده مواد مخدر از سوی بانوان خطرات غیرقابل جبرانی را خواهد داشت که باید در این راستا تامل جدی کرد.

نیلچی زاده با اشاره به استفاده زنان از مواد مخدر بیان کرد: اعتیاد بانوان نوعی ناهنجاری اجتماعی است که شاید در صورت نیاز آنها به مواد مخدر به سمت رفتارهای غیر عرف و ناپسند کشیده شوند.

وی ادامه داد: اعتیاد یک زن می‌تواند منجر به نابودی یک خانواده شود که آسیب‌ها و ضربه‌های سنگینی را به جامعه وارد می‌کند.

کارشناس امور خانواده و زنان در مورد زنان خیابانی اذعان داشت: متاسفانه در برخی ار نقاط شهر شاهد زنان خیابانی هستیم که بسیاری از آنان دچار اعتیاد‌های مختلف هستند.

وی خاطرنشان کرد: زنان خیابانی یکی دیگر از مشکلات جدی هستند که چرخه‌ی ناقص ایدز، بیماری های جنسی، ترویج نابهنجاری‌ها و… می‌باشند.

نیلچی زاده با اشاره به انواع اعتیاد که در بین برخی از بانوان وجود دارد گفت: متاسفانه استفاده از مشروبات الکلی و استفاده از مواد مخدر گوناگون همچون سیگار، قلیان، شیشه، گل، مواد توهم زا و… آسیب‌های جبران ناپذیری را در بانوان ایجاد می‌کند.

وی افزود: الگو پذیری از فرهنگ پوسیده غربی نتیجه نامطلوبی در آینده افراد و جامعه خواهد داشت، آنان با نسخه‌های پلید خود سلامت زندگی ایرانی را هدف گرفته‌اند.

کارشناس امور خانواده و زنان با تاکید بر آگاهی بانوان از خطرات استفاده از مواد مخدر یادآور شد: زنان باید بدانند که اعتیاد آسیب‌های زیادی به سلامت جسم و روح آنان وارد می‌کند و زیبایی ظاهر خود را از دست می‌دهند؛ بانوان با تربیت اصولی و صحیح خانواده می‌توانند درخشش خوبی داشته باشند.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار