30. فروردين 1397 - 8:14   |   کد مطلب: 21594
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌ نور استان همدان از برگزاری سلسله‌نشست‌های فضای مجازی در دانشگاه پیام‌ نور استان همدان خبر داد.

به گزار ش شبنم همدان به نقل از فارس ار همدان : مسعود رنجبر با اشاره به برگزاری برنامه‌هایی با موضوع شعار سال در دانشگاه پیام‌نور اظهار کرد: برگزاری سلسله نشست‌های فضای مجازی در دانشگاه با حضور دانشجویان در دستور کار است.

وی پیام‌رسان‌های خارجی را یک سلاح علیه نظام عنوان کرد و افزود: جوانان باید بدانند که دشمن از این فضاها علیه نظام و کشور استفاده می‌کند.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان همدان با بیان اینکه اقشار مختلف و به ویژه جوانان باید با استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی جواب دشمن را بدهند، ادامه داد: با استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی می‌توان به اقتصاد کشور نیز کمک کرد.

وی برگزاری نشست «غرب، بدون سانسور» را یکی دیگر از برنامه‌های مهم در راستای آشنایی جوانان با فضای غرب عنوان کرد و افزود: اگر جوانان با فضای غرب و چهره واقعی غرب آشنا شوند متوجه دشمنی‌های این شیطان بزرگ خواهند بود.

رنجبر با اشاره به اینکه اگر جوانان با پشت پرده غرب آشنا شوند بیشتر به سوی استفاده از کالاهای داخلی و تولید ملی ترغیب می‌شوند، گفت: همه باید در راستای تحقق شعار سال قدم برداریم و تلاش خود را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه تبیین وظایف و اختیارات رهبری در دانشگاه پیام‌نور مرکز همدان، افزود: این کارگاه با حضور حجت‌الاسلام حسینی یمین و دانشجویان برگزار می‌شود.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان همدان مقام معظم رهبری هر ساله شعاری را به عنوان خط اصلی دولت و جامعه قرار می‌دهند، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها  تبیین وظایف و اختیارات رهبری برای جوانان و نهادینه کردن شعار سال در بین دانشجویان و قشر جوان است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار