16. ارديبهشت 1397 - 11:37   |   کد مطلب: 21613
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان گفت: ۳ هزار و ۴۶۸ مورد ساخت، خرید، بازسازی و مقاوم‌سازی‌ منزل مددجویی در سال گذشته در همدان با صرف ۱۱ میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومان انجام شد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

محمود فیضی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه هزار و 468 مورد ساخت، خرید، بازسازی و مقاوم سازی منزل مددجویی در استان همدان در سال 96 انجام شد.

وی افزود: در سال 96 مبلغ 11 میلیارد و 497 میلیون تومان هزینه ساخت، خرید، بازسازی و مقاوم‌سازی‌ منزل مددجویی در استان شده است.

فیضی با بیان اینکه دو میلیارد و 968 میلیون تومان معادل 25 درصد از صدقات جمع‌آوری‌شده در سال گذشته هزینه خدمات عمرانی به مددجویان شده است، گفت: دو میلیارد و 11 میلیون تومان از زکات جمع‌آوری‌شده، کمک‌های خیران، تسهیلات تأمین‌شده از محل صندوق امداد ولایت و 6 میلیارد و 517 میلیون تومان از کمک‌های دولتی برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان در سال گذشته هزینه شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان با اشاره به خدمات انجام شده، تصریح کرد: کمک به ساخت و خرید مسکن برای 177 خانواده مددجوی شهری و کمک به تعمیر و بازسازی دو هزار و 919 واحد از منازل مددجویان در شهر و روستا از جمله خدمات است.

فیضی ابراز کرد: از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه خدمات عمرانی کمک به بهسازی و مقاوم‌سازی 372 واحد مسکن روستایی در سطح استان همدان بوده است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار