26. مهر 1397 - 9:04   |   کد مطلب: 21810
دختران کاراته‌کای کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات المپیک جوانان صعود کردند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسیم

ر ادامه مسابقات کاراته سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 2018 در بوینس آیرس آرژانتین امروز (چهارشنبه) ، فاطمه خنکدار و مبینا حیدری، نمایندگان کاراته ایران با درخشش مقابل رقبای خود و صعود از گروه‌های خود به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. 

در وزن 53- کیلوگرم، فاطمه خنکدار در دیدار نخست مقابل «تانیا دی باراروس» از پرتغال 6 بر صفر به برتری رسید. وی در دیدار دوم به مصاف «آیکا اوزاکی» از تایلند رفت و  موفق شد به پیروزی 2 بر صفر دست پیدا کند. خنکدار در دیدار سوم خود نیز با نتیجه یک بر صفر مقابل «رینکا تاهاتا» از ژاپن مغلوب شد. 

در پایان مسابقات این گروه نماینده ژاپن با دو پیروزی و یک تساوی به عنوان صدرنشین و فاطمه خنکدار با دو پیروزی و یک شکست به عنوان نفر دوم گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. خنکدار در دیدار نیمه نهایی با «یاسمین ناصر» از مصر دیدار خواهد کرد. 

اما در وزن 59- کیلوگرم، مبینا حیدری در دیدار نخست با نتیجه 2 بر صفر از سد «شارلوت هوپ» از انگلیس عبور کرد. حیدری در مسابقه دوم خود در جدول این گروه نیز مقابل «آسیه اوخاتو» از فرانسه یک بر صفر پیروز شد. او در سومین دیدار خود نیز در حالی که با نتیجه یک بر صفر از «آنا چرنیشوا» از روسیه  پیش بود با تصمیم داوران هانسوکو شد تا با کسب دو پیروزی و یک شکست به مرحله نیمه نهایی صعود کند. 

مبینا حیدری هم در مرحله نیمه نهایی با «کوکرو ساکاجی» از ژاپن دیدار خواهد کرد.

هدایت ملی‌پوشان دختر کشورمان در این رقابت‌ها بر عهده سمانه خوشقدم است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار