11. ارديبهشت 1398 - 7:57   |   کد مطلب: 22741
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:
طلبه همدانی «شهید ترور» است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حجت الاسلام مصطفی قاسمی طلبه همدانی از نظر بنیاد در زمره شهدای حادثه تروریستی قرار دارد و البته بر اساس قانون باید فرایند احراز شهادت ایشان طی شده و خانواده ایشان تحت پوشش بنیاد شهید قرار گیرند.

به گزارش شبنم ها، روز گذشته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: حجت الاسلام مصطفی قاسمی طلبه همدانی از نظر بنیاد در زمره شهدای حادثه تروریستی قرار دارد و البته بر اساس قانون باید فرایند احراز شهادت ایشان طی شده و خانواده ایشان تحت پوشش بنیاد شهید قرار گیرند.

 سید محمدعلی شهیدی محلاتی امروز پس از دیدار با خانواده شهید مطهری بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا  یکی از اقدامات و برنامه‌های بنیاد شهید است و این کار به توصیه رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود.

وی افزود : به طور متوسط سالانه 400 تا 450 هزار دیدار با ایثارگران در سراسر کشور صورت می‌گیرد . تنها  برخی از این دیدارها مانند دیدار با خانواده شهید مطهری به صورت انتخابی و مناسبتی انجام می‌شود اما در کل این دیدارها در سطوح مختلف در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در خصوص بیمه درمان تکمیلی ایثارگران گفت: خوشبختانه در چند ماه گذشته با مصوبه مجلس و کمک دولت بیمه تکمیلی همه ایثارگران برقرار شده و بنیاد به صورت مستمر در حال تأمین بودجه‌های لازم برای پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران است ضمن اینکه بنیاد با استفاده از شرکت بیمه‌گر مشکلات احتمالی را بررسی و مرتفع می‌کند و با تلاش‌های صورت گرفته در سال جاری روند پرداخت هزینه‌های درمانی بهبود یافته است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار