4. تير 1398 - 8:13   |   کد مطلب: 23049
مدیر کل دفتر برنامه ریزی توسعه اجتماعی جوانان گفت: برنامه‌های هفته ازدواج امسال از ۱۲ تا ۱۸ مردادماه همزمان با پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود

به  گزارش شبنم ها به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

 اعظم کریمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان صبح روز گذشته (دوشنبه سوم تیرماه) در هفتاد و سومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان درباره برنامه‌های هفته ازدواج اظهار کرد: باعنایت وزیر ورزش و جوانان امسال شاهد ایجاد ستاد ملی هفته ازدواج هستیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته ازدواج امسال از ۱۲ تا ۱۸ مردادماه همزمان با پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود گفت: برگزاری روز ملی استفاده در مرکز همایش‌های صدا و سیما یکی از برنامه‌های این هفته است که با نگاهی اجتماعی به مقوله ازدواج برگزار می‌شود.

کریمی گفت: این همایش با همایش‌های روتین متفاوت است همچنین در این همایش ابطال تمبر روز ملی ازدواج و رونمایی از اپلیکیشن همراز از انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان تصریح کرد: در این هفته سعی شده است جشنواره فیلمی در جهت بازنمایی و تولید فیلم‌هایی با موضوع ازدواج شکل گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های معاونت جوانان در هفته ازدواج برگزاری اولین جشنواره آیین‌های حسنه ازدواج است، تاکید کرد: این جشنواره در استان گلستان برگزار می‌شود و هدف آن کمک به زوجین برای شروع زندگی و عدم برگزاری مراسم‌های پرخرج است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ملزومات ازدواج برگزار می‌شود تصریح کرد: در هفته‌های اخیر کمپینی تحت عنوان ازدواج خوب آن برای کمک به زوجین ۱۳ راه اندازی شده که این کمپین با همکاری آستان قدس و بنیاد حکمت در حال برگزاری است.

کریمی عنوان کرد: پیاده‌روی‌ها و مسابقات ویژه زوجین در این ایام باعث افزایش نشاط اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان زیباسازی مقرر شده است در هفته ازدواج پیام‌هایی در بیلبورد‌ها مکان‌های مختلف درج شود، ادامه داد: پیام این بیلبورد‌ها در راستای ازدواج و کاهش طلاق است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار