19. خرداد 1399 - 12:06   |   کد مطلب: 24379
مسئول بسیج جامعه زنان استان خبر داد:
رزمایش کمک مومنانه با اهدای خون برای نجات جان بیماران
مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان گفت: رزمایش کمک مومنانه در استان از 15 خرداد ماه به یاد قیام خونین این روز آغاز شده و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبنم ها، فرزانه رضیان در گفتگو با خبرنگار ما از اجرای رزمایش کمک مومنانه با اهدای خون در استان خبرداد.
وی با تاکید بر اینکه همواره نیروهای بسیج هنگام مواجهه کشور با مشکلات به عنوان بازوی توانمند مردمی وارد عمل شده و در همه بحرانها نقش آفرین بوده ­اند گفت: امروز نیز که در شرایط همه گیری بیماری کرونا مشکل کادر درمان کمبود ذخایر خون است و نیروهای بسیج با کمک های مومنانه خود وارد میدان شده اند.
مسئول بسیج جامعه زنان استان با این توضیح که کمک های مومنانه مردم در ماه مبارک رمضان گره از مشکلات برخی هموطنان گشوده است عنوان کرد: این بار با درخواست سازمان انتقال خون و با فرمان سردار سلیمانی، بسیجیان جان بر کف این مرز و بوم ایثار واقعی را به نمایش میگذارند و با اهدای قطرات سرخ خون خود برای نجات جان بیماران و کمک به بحران کمبود خون کشور می ایستند.
رضیان تاکید کرد: این رزمایش در سراسر کشور از 15 خرداد ماه و به یاد قیام خونین پانزدهم خرداد آغاز شده و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.
مسئول بسیج جامعه زنان استان گفت: روز پنج شنبه 22 خرداد ماه بسیج مساجد و پایگاههای مقاومت ناحیه همدان در این رزمایش شرکت  خواهند کرد و ان شاالله شاهد حضور پر شور بسیجیان و خلق لحظات ناب انسانیت و نوع دوستی در سطح شهر همدان خواهیم بود.
رضیان  ضمن تشکر از عموم بسیجیان استان اعلام کرد شرکت عموم مردم در این رزمایش بزرگ آزاد است و همشهریان میتوانند به صورت خانوادگی در این طرح شرکت کنند. همچنین علاقمندان می توانند برای ثبت نام به مساجد محل خود مراجعه نمایند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار