20. مهر 1400 - 10:48   |   کد مطلب: 24902
موسسه خیریه حقوق دیجیتال کودکان در انگلیس، غول‌های فناوری از جمله اینستاگرام، اسنپ‌چت، توییتر و تیک‌تاک را مورد اتهام قرار داده است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از فایننشال‌تایمز، موسسه خیریه حقوق دیجیتال کودکان در انگلیس «5Rights» که متخصص حفاظت از حقوق دیجیتال کودکان در انگلیس است، غول‌های فناوری از جمله اینستاگرام، اسنپ‌چت، توییتر و تیک‌تاک را مورد اتهام قرار داده است.

این موسسه از ده‌ها شرکت بزرگ فناوری بدلیل اینکه فضایی ناامن در اینترنت برای کودکان ایجاد کرده‌اند شکایت کرده و با شکایتی که در دفتر کمیسر اطلاعات (ICO) ثبت شد، شرکت‌های بزرگ فناوری را متهم کرد که به‌طور سیستماتیک کودکان را در اینترنت به خطر می‌اندازند.

شرکت‌هایی این مؤسسه خیریه آنها را مورداتهام قرار داده، شامل پلتفرم‌های کمتر شناخته شده مانند Omegle  ،Monkey و Kik نیز می‌شود که کودکان را با ترفندهایی تشویق به اشتراک‌گذاری تصاویر و مطالب می‌کند.

در مدارک جمع‌آوری‌شده آمده است که اپلیکیشن‌های تلفن همراه منتشرشده توسط این پلتفرم‌ها دارای گزینه‌هایی هستند که کودکان را تشویق می‌کنند موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارند یا با افراد غریبه ویدئوچت برقرار کنند که درنهایت منجر به آسیب به کودک می‌شود.

انتهای پیام/ ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار