31. فروردين 1401 - 10:30   |   کد مطلب: 25002
روز گذشته مراسم افتتاحیه پردیس سینمایی بازسازی شده« قدس» با حضور مسیولین حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ،جمعی از مسئولین استان و نماینده مردم در مجلس برگزار شد . متاسفانه در اقدامی عجیب و غیرقابل توجیه و در آستانه روز جهانی قدس ، نام این سینما از قدس به مهر تغییر یافت.

به گزارش شبنم ها،

روز گذشته مراسم افتتاحیه پردیس سینمایی بازسازی شده« قدس» با حضور مسیولین حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ،جمعی از مسئولین استان و نماینده مردم در مجلس برگزار شد .
متاسفانه در اقدامی عجیب و غیرقابل توجیه و در آستانه روز جهانی قدس ، نام این سینما از قدس به مهر تغییر یافت.
عمق فاجعه هم آنجا شکل گرفت که علاوه بر این نامگذاری بدون توجیه ، در مراسم افتتاحیه هم دهها بار به نام «هما» اشاره شد . خبرگزاری رسمی سازمان تبلیغات هم در تکمیل این گاف بزرگ در مصاحبه با امیر شهاب رضوی کارگردان سینما ، اقدام به برجسته کردن نام این سینما در زمان طاغوت کرد . در این مصاحبه به نوعی از فضای مسموم سینماهای قبل از انقلاب تعریف شده و مناسب! خانواده ترسیم شده است .
انتظار مقام معظم رهبری از سازمان تبلیغات اسلامی ، ترویج و صدور انقلاب اسلامی است . اینکه نام قدس از سینما به مهر تغییر کند و در افتتاحیه نیز بر واژه نامأنوس و یادآور رژیم طاغوتی« هما » تاکید شود ، قطعا با سیاستهای انقلاب اسلامی در تضاد مستقیم است .
انتظار می رود در اسرع وقت این اشتباه عجیب و راهبردی توسط مسئولین حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی اصلاح شود .
ذکر این نکته هم مهم است که نفوذ در حوزه فرهنگی خطرناک ترین نفوذ دشمن است که اگر به آن توجه نشود خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت .
لازم به ذکر اینکه « هما » نام این سینما در زنان طاغوت بوده که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، یکی از مراکزی که تغییر نام داد ، همین مجموعه سینماهای هما بود. الان قریب چهل سال است که مردم همدان این سینما را به نام قدس می شناسند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار