11. مرداد 1401 - 12:56   |   کد مطلب: 25102
اعترافات یک مجرم امنیتی را پخش نکنید!
متهم امنیتی یا دخترکی معصوم هم‌بازی با مصی علی‌نژاد؟
روز گذشته پخش اعترافات یک متهم امنیتی توسط صداوسیما با واکنش ضدانقلاب مواجه شد، البته حمایت گروهک‌ها از عامل پروژه ساز سیا در ایران امری عجیب و غیرطبیعی نیست، اما همراهی و همکاری برخی جناح‌های اصلاح‌طلب با آن قابل‌تأمل است!

به گزارش شبنم ها،روز گذشته پخش اعترافات یک متهم امنیتی توسط صداوسیما با واکنش ضدانقلاب مواجه شد، البته حمایت گروهک‌ها از عامل پروژه ساز سیا در ایران امری عجیب و غیرطبیعی نیست، اما همراهی و همکاری برخی جناح‌های اصلاح‌طلب با آن قابل‌تأمل است!

روزنامه آرمان ملی نزدیک به خانواده هاشمی درباره پخش اعترافات این فرد نوشته است:

بازهم صداوسیما و بازهم پخش اعترافات! بعد از ماجرای جنجال اتوبوس بی‌آرتی، ویدئوی یکی از دخترانی که در اتوبوس با رایحه ربیعی درگیر شده بود از صداوسیما منتشر شد که حواشی بسیاری به‌همراه داشت. شنبه هم اعترافات سپیده رشنو از اخبار ۳۰: ۲۰ پخش شد. در این گزارش گفته می‌شود که برخلاف آنچه در برخی منابع عنوان شده، نه سپیده رشنو یک هنرمند و نه زن آمر معروف فرزند یک نظامی است. سپیده رشنو در این گزارش می‌گوید که پس از اتفاق اتوبوس، ویدئوی آن را برای مسیح علی‌نژاد ارسال کرد که تشویق او را در پی داشت. او همچنین درباره علی‌نژاد می‌گوید فردی که خودش در گود نیست نباید بقیه را ترغیب به ارسال فیلم برای خود کند.
 
این روزنامه در ادامه گزارش خود پا را فراتر گذاشته و در دفاع از عامل متجاهر می‌نویسد:

و اما چرا صداوسیما مانند همیشه یک‌طرفه به میدان رفت و طرف مقابل را به‌طورکلی از ماجرا حذف کرد. اگر پذیرفته شود که رشنو مجرم است. طبیعی است جامعه به‌راحتی ادعاها را مورد تأیید قرار نمی‌دهد مانند ۵ روز پیش که رسانه‌های اصولگرا ویدئویی از آشتی زن آمر به معروف و زن تذکر گیرنده که بر سر حجاب در اتوبوس با یکدیگر درگیر شده بودند منتشر کرده‌اند. در این ویدئو زن آمر به معروف تأکید می‌کند که دست زن تذکر گیرنده را گاز نگرفته بود، بلکه در درگیری پیش‌آمده میان آن‌ها، به‌طور سهوی ناخنش به دست او گیر کرد و آن را خراش داد. در انتهای ویدئو نیز زن آمر به معروف و زن تذکر گیرنده یکدیگر را در آغوش می‌کشند.

این گزارش علاوه بر اعلام همراهی یک روزنامه رسمی که از بیت‌المال ارتزاق می‌کند با شبکه اطلاعاتی ضدانقلاب چند نکته مهم نیز دارد. فرد بازداشت‌شده در همان اتوبوس اعلام می‌کند که فیلم تهیه‌شده را باهدف ارسال به خارج از کشور ضبط کرده است، او با آگاهی کامل از عمل ارتکابی باهدف دوقطبی کردن جامعه یک کلیپ را تهیه‌کرده و برای حقوق‌بگیر رسمی وزارت خارجه آمریکا و سازمان سیا ارسال کرده است،

گزارش موهوم روزنامه آرمان ملی به‌جای محکوم کردن یک عنصر همکار با دولت متخاصم سعی در تقلیل ماجرا داشته و او را تا سطح یک مجرم با جرمی سبک و کیفری تغییر وضعیت می‌دهد، گویی یک دخترک معصوم هم‌بازی با افسر سازمان سیا برای سرگرمی یک ویدئو ضبط کرده و در شبکه‌های اجتماعی پخش کرده است. این صحنه‌سازی عجیب توسط برخی اصلاح‌طلبان نشانه‌هایی مهم در خود دارد که به‌زودی ابعاد آن روشن خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار