7. آذر 1401 - 7:48   |   کد مطلب: 25144
اخبار داغ از روز یکشنبه 6آذر تا دوشنبه 7 آذر 1401

به گزارش شبنم ها،

سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال در خوی شناسایی و دستگیر شد
 با اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان خوی، سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال در خوی شناسایی و دستگیر شد.

۴۶ زندانی در پی دستور اژه‌ای آزاد شدند
دادستان تهران: یک روز پس از صدور دستورالعمل رئیس قوه قضائیه در پی پیروزی ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال پرونده شماری از افرادی که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا بودند مورد بررسی قرار گرفت و ۴۶ نفر که شماری از آنها در جریان اغتشاشات اخیر تهران دستگیر شده بودند با مساعدت و معاضدت انجام شده از زندان آزاد شدند.

صادق زیبا کلام به دادسرا احضار شد
میزان نوشت: صادق زیبا کلام با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر ادعایی بدون ارائه سند مطرح کرد که در پی طرح این ادعای بی استناد مقام قضایی وی را بر ادای توضیحات در رابطه با ادعای مطرح شده احضار کرد و وی باید طبق قانون فردا در دادستانی تهران حضور یابد.

داور دیدار ایران و آمریکا مشخص شد
 با تصمیم فیفا، متئو لاهوز داور ۴۵ ساله اسپانیایی دیدار حساس ایران و آمریکا را قضاوت خواهد کرد.

اردوغان: 480 تروریست را در عملیات نظامی در عراق و سوریه از بین بردیم
رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه خبر داد که 480 تروریست در عملیات نظامی کنونی این کشور در عراق و سوریه کشته شده‌اند. وی تاکید کرد که ترکیه در خصوص عملیات نظامی در عراق و سوریه کاملا حق مشروع داشته و هیچ کسی نمی‌تواند در برابر این اقدامات ترکیه بایستد.

دستگیری هفت نفر از دلالان ارزی و کشف   ۱۱میلیون دلار اسکناس تقلبی در بازار ارز تهران!
پلیس امنیت اقتصادی فراجا: با اقدامات و هماهنگی های اطلاعاتی و عملیاتی در رهگیری اخلالگران بازار ارز توسط پلییس امنیت اقتصادی فراجا ؛ شبکه هفت نفره انتقال و توزیع ارز تقلبی در سطح بازار تهران منهدم شد.

هنگامه قاضیانی آزادشد
به گزارش صبح سینما، هنگامه قاضیانی که چندی پیش بازداشت شده بود، آزاد شد.

درگیری مسلحانه مرزبانان با معاندین در بدو ورود به ایران/ شرور مسلح در مرز سراوان به هلاکت رسید
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان:مرزبانان هنگ مرزی سراوان که با انجام اقدامات هوشمندانه اطلاعاتی از قصد ورود عده‌ای از اشرار و معاندین به خاک کشور مطلع شده بودند، بلافاصله با اتخاذ تمهیدات مناسب و برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند و به اجرای کمین هدفمند و محاصره منطقه اقدام کردند. پس از پایان درگیری و پاکسازی منطقه، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و هلاکت یک شرور، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه پنج تیغه خشاب و ۸۵ تیر جنگی مربوطه و ۱۱ جلد شناسنامه و سه عدد کارت ملی به مشخصات متفاوت در این درگیری کشف شد./تسنیم

استرداد 182 میلیارد دینار از پول‌های پرونده «سرقت قرن» در عراق
نخست وزیر عراق اعلام کرد که طرف‌های ذی ربط توانستند اولین محموله از پول های پرونده موسوم به سرقت قرن بالغ بر 182 میلیارد دینار را مسترد نمایند.

غنا پول نفت را با طلا می‌دهد
باومیا، معاون رئیس‌جمهور غنا: به‌دلیل تقاضای زیاد دلار از سوی واردکنندگان نفت، پول غنا امسال بیش از نصف ارزش خود را از دست داده است. برای محافظت از ذخایر ارزی‌ کشور، از این پس پول نفت را با طلا می‌دهیم. غنا تولیدکننده نفت است اما به‌علت تعطیلی تنها پالایشگاهش از سال ۲۰۱۷، مجبور شده نفت،گاز و گازوییل وارد کند.

۱۸ نفر از زندان‌های استان کردستان آزاد شدند
رئیس کل دادگستری استان کردستان: در پی دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر آزادی آن دسته از زندانیان اغتشاشات اخیر که شرایط ارفاق و تخفیف مجازات قانونی را دارا هستند، ۱۸ نفر از زندانیان زندانهای استان کردستان به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند. آن دسته از افرادی که در اغتشاشات اخیر استان اقدام به آتش زدن و تخریب اموال عمومی کرده‌اند، مشمول این ارفاقات قانونی نخواهند شد.

اعلام زمان نشست خبری «کی‌روش»
 نشست خبری کارلوس کی‌روش فردا ساعت ١۵ برگزار می‌شود. همچنین آخرین تمرین تیم ملی نیز فردا از ساعت ١٨ آغاز می‌شود و حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی در ١۵ دقیقه ابتدایی این تمرین مجاز است.

خشم تل‌آویو از تحقیر شهروندان و خبرنگاران صهیونیستی در جام‌جهانی
شبکه 13 رژیم صهیونیستی خبر داد که وزارت خارجه این رژیم از طریق هیأت دیپلماتیک خود که به‌صورت موقت در دوحه حضور دارد، پیام اعتراضی به قطر و فیفا ارسال کرده. وزارت خارجه صهیونیستی در این پیام از اتفاقاتی که برای کادر خبرنگاران و تماشاگران صهیونیستی از سوی هواداران کشورهای عربی رخ داده، به‌شدت انتقاد کرده.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار