2. شهريور 1402 - 14:46   |   کد مطلب: 25180
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان خبرداد؛
برگزاری ۲۰ عنوان برنامه شاخص توسط بسیج ادارات استان همدان در هفته دولت
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان گفت: به مناسبت هفته دولت امسال و هفته بسیج کارمندان، ۲۰ عنوان برنامه شاخص و بیش از ۳۰۰ فعالیت مختلف با شعار «کارمند مکتب ولایت» در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش شبنم ها، امیر ترکاشوند اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، از دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت هفته دولت و بسیج کارمندان نامگذاری شده است که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام هر ساله برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی و برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سالگرد اغتشاشات سال گذشته در شهریور ماه و اقدامات ضد امنیتی و فرهنگی دشمن گفت: برای مقابله با حرکات و نقشه‌های دشمن، مقام معظم رهبری بحث جهاد تبیین را برای روشنگری و بیان دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب و کشور طی این ۴۴سال واجب و خسته شدن در این راه را ممنوع اعلام کردند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان تصریح کرد: بسیج ادارات هم همانند دیگر اقشار جامعه در راستای بیانات امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) برنامه‌ها و نشست‌های متنوع فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی در مناسبت‌های ملی، مذهبی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

وی اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت امسال و هفته بسیج کارمندان، ۲۰ عنوان برنامه شاخص و بیش از ۳۰۰ فعالیت مختلف با شعار «کارمند مکتب ولایت» به همت سازمان بسیج ادارات در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

ترکاشوند تصریح کرد: این برنامه‌ها در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات و موانع آنها بوده و اقدامات موثر و مفیدی برای ایجاد رفاه و رضایتمندی و امیدآفرینی که مد نظر ولی فقیه است، خواهیم داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی گفت: برگزاری میزهای خدمت ادارات کل و شهرستان‌ها در مصلی‌های نماز جمعه، برخی مناطق حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار و همچنین روستاها، رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی در سطح استان و برگزاری مسابقات فوتسال پایگاه‌های بسیج ادارات کل با عنوان جام شهدای کارمند استان از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان گفت: برگزاری یادواره‌های مختلف شهدای کارمند و شهدای دولت در برخی از ادارات استان، اردوهای راهیان پیشرفت خانواده‌های کارمندان، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهید و اهدا مدال دومین کنگره ملی شهدای استان به آنها و برگزاری نشست‌های مختلف بصیرتی، معرفتی، عقیدتی و مهارتی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی هنری و خبری برای پایگاه‌های بسیج ادارات، دعوت از ۶ هزار نفر از خانواده‌های کارمندان استان برای حضور در نمایش «فصل شیدایی» دومین کنگره شهدای استان، پیاده‌روی ویژه بانوان کارمند ادارات کل و شهر همدان، تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه، همکاری و ارائه خدمات ادارات در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین و… را از جمله برنامه‌های هفته دولت برشمرد. دیگر برنامه های متنوع از جمله برنامه ها و اقدامات بسیج ادارات استان می‌باشد. گفتنی است، شعار امسال هفته بسیج ادارات در کشور آغاز به کار خواهد نمود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار