2. شهريور 1402 - 15:02   |   کد مطلب: 25182
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از اول شهریور تا 15 مهر به منظور نظارت بر بازار کالاهای مصرفی سال تحصیلی خبر داد.

به گزارش شبنم ها، مرضیه یونسی گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان از قبیل لوازم التحریر، لباس، کیف و کفش و همچنین هزینه مربوط به سرویس مدارس، و ضرورت نظارت بر بازار کالاهای مزبور، تعزیرات حکومتی استان به اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ابتدای شهریور تا 15 مهر همزمان با سراسر کشور اقدام می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطر نشان کرد: تعزیرات حکومتی استان در اجرای این طرح با راه‌اندازی گشت‌های مشترک با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و بازرسی‌های میدانی از اصناف برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی به ویژه گرانفروشی در محل اجرا می شود.

وی تصریح کرد : از ابتدای امسال تاکنون شعب تعزیرات حکومتی استان در مجموع سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز به تعداد پنج هزار و ۷۵۷فقره پرونده رسیدگی و برای متخلفین بیش از یک هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال محکومیت صادر شده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار