4. شهريور 1402 - 9:26   |   کد مطلب: 25185
دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان:
سال آینده برنامه‌هایی همچون فصل شیدایی در شهرستان‌‌ها برگزار می‌شود
دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با بیان استقبال از نمایش فصل شیدایی بی‌نظیر بود گفت: تلاش می‌کنیم سال آینده برنامه‌های فرهنگی همچون فصل شیدایی را در شهرستان‌های استان همدان برگزار کنیم‌.

سردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها با بیان اینکه نمایش فصل شیدایی از ۲۰ مرداد ماه در همدان روی صحنه رفت گفت: این نمایش با استقبال پرشور مردم مواجه شد و شاهد بودیم که هر شب خیل عظیم جمعیت برای دیدن نمایش حضور داشتند.

 

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با اشاره به ظرفیت اولیه محیط برای حضور تماشاگران افزود: شب اول اجرای نمایش ظرفیتی حدود پنج هزار و ۵۰۰ نفری تعریف کرده بودیم که هفت هزار نفر آمدند و برخی از تماشاگران ایستاده نمایش را دیدند برای همین تصمیم گرفتیم ظرفیت را بیشتر کنیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: حداکثر ظرفیت محیط هفت هزار و ۵۰۰ نفر تعریف شده بود که با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم تصمیم بر آن شد تغییراتی در فضا ایجاد کنیم و تعداد دو هزار نفر به قسمت خانم‌ها اضافه کنیم.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم در شب‌ سوم اجرای نمایش به نمایشگاه آمدند تصریح کرد: همین موضوع باعث شد ظرفیت را تا حد امکان بیشتر کنیم اما از شب سوم به بعد تعداد تماشاچیان از ۱۲ هزار نفر هم بیشتر شدند.

 

سردار فرجی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ظرفیت را تا ۱۱ هزار نفر افزایش دادیم اما هر شب حدود ۵ هزار نفر به صورت ایستاده برای دیدن نمایش حضور داشتند.

 

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با بیان اینکه جامعه هدف از همه اقشار بودند افزود: خوشبختانه همه مردم از هر قشری برای دیدن این نمایش حضور داشتند و نوجوانان جوانان زیادی در بین جمعیت‌ها بودند که نشان از تاثیر بالای این نمایش دارد.

 

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا نمایش تمدید می‌شود یا خیر گفت: گروه هنری مهنا باید برای اجرای نمایش به شهر دیگری بروند به همین دلیل امکان تمدید برای شب های دیگر وجود ندارد‌.

 

سردار فرجی با اشاره به تلاش برای اجرای این نمایش و برگزاری چنین برنامه‌ای در سال آینده تصریح کرد: در نظر داریم سال آینده بتوانیم چنین برنامه‌ای را در شهرستان های دیگر استان برگزار کنیم که البته بستگی به شرایط کاری این گروه نمایشی نیز دارد.

 

گفتنی است طبق اعلام مسؤلین حدود ۱۹۰ هزار نفر این نمایش را دیدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار