5. شهريور 1402 - 11:13   |   کد مطلب: 25187
معاون فرهنگی دادگستری استان همدان:
گذشت، راه حلی برای ادامه زندگی مشترک
معاون فرهنگی دادگستری استان همدان گفت: زندگی مشترک با عشق و علاقه شروع می‌شود و با گذشت ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش شبنم ها، حجت الاسلام والمسلمین احمدوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تعارضات زوجین از لحظه آشنایی، مقدمات خواستگاری تا هنگامی که زیر سقف می روند قاعدتاً یکسری تنش ها و واکنش ها یی نسبت به همدیگر دارند و تحمل این مشکل شاید کمی سخت باشد .

 

معاون فرهنگی دادگستری استان همدان ادامه داد: زوجین باید در زندگی زناشویی ومشترک،هنگام لغزش ها و ناملایمات نسبت به طرف مقابل گذشت کنند تا زندگی ادامه پیدا می کند.

 

احمدوند با تاکید براینکه نقاط ضعف در زندگی نباید بزرگ شود،اظهار کرد: اگر آقا یکسری نقطه ضعف هایی از خانم سراغ دارد یا خانم از آقا سراغ دارد نباید این نقطه ضعف ها بزرگ شود.

 

وی ادامه داد:زن و مرد باید نسبت به هم گذشت و  ملاطفت داشته باشند و همدیگر را درک کنند، اگر قرار باشد هر نقطه ضعفی در زندگی زناشویی بزرگ شود قاعدتاً زندگی دوام نخواهد داشت.

 

معاون فرهنگی دادگستری استان همدان افزود: اگر دو طرف همکاری بکنند این نقطه ضعف ها برطرف شود لذا زندگی ها دوام پیدا می کند.

 

احمدوند با تاکید بر اینکه خانواده ها جوان ها را در این شرایط اقتصادی درک کنند،افزود: اگر خانواده ها می توانند کمک کنند یا آن ها را درک کنند که جوان ها به مشکل برنخورند.

 

معاون فرهنگی دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه درک یکدیگر یکی از اموری است که در زندگی امروزی واجبه وباید به آن توجه داشت،افزود: اگر در آمد همسر کم است و کفاف بعضی مسائل را نمی‌دهد خیلی سخت نگیرند،بهانه گیری نکنند.

 

احمدوند خاطر نشان کرد: زوجین خود را با کسانی که چندین سال است ازدواج کردند مقایسه نکنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: زن وشوهر اگرمی خواهند زندگی شان دوام پیدا کند نسبت به هم حتما گذشت و تحمل وبردباری داشته باشند تا زندگی ها ادامه پیدا کند و بتوانند در کنار هم با آرامش زندگی کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار