17. شهريور 1402 - 14:50   |   کد مطلب: 25204
نماینده ولی فقیه در استان همدان:
جوانان، فاتحان قله هستند
نماینده ولی فقیه در همدان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ما به فتح قله نزدیک شده‌ایم، پس بنابراین باید جوانان را بعنوان فاتحان قله باور کرد.

به گزارش شبنم ها، آیت‌الله شعبانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به حرکت بزرگ اربعین که نماد وحدت در جامعه اسلامی است، عنوان کرد: با این حرکت، شبکه‌ای از روابط اجتماعی در سطح بین‌المللی  شکل گرفت که این برای دشمن  واقعاً رعب‌آور بود.

 

این خطیب جمعه افزود: دیدن این شبکه بزرگ اجتماعی، جریانات رسانه‌ای دشمن را دچار وحشت کرد، لذا این راهپیمایی جهانی در رسانه‌های دشمن انعکاس ندارد.

 

او با بیان اینکه دشمن سعی بر مخفی کردن این تجمعات را دارد، اذعان داشت: نکته‌ مهمی که در این راهپیمایی عظیم رخ داد، اصول اخلاقی زیبایی در جامعه حاکم شد که باید به‌عنوان الگوی رفتاری تبدیل شود.

 

نماینده ولی فقیه ادامه داد: شما در این راهپیمایی تعاون،آزادگی، تکیه مشترک بر حول اصول دینی و… را می‌بینید که همه اینها اصول اخلاقی مسلم دینی ماست و باید در طول سال مستمر باشد.

 

آیت‌الله شعبانی خاطرنشان کرد: این حرکت‌ها در جامعه بعنوان شعائر و مناسک است که باطن آنها تعاون و حرکت به سمت امام است و در آن همه به یک سمت حرکت می کنند و هدف واحدی دارند، در این حرکت ها جنسیت و قومیت مطرح نیست هدف یافت امام است که باید به آن امتداد داد.

 

او در پایان از تمامی مسئولین، مردم، عراقی‌ها و همچنین از فراجا برای تامین امنیت و تردد آسان زائرین تشکر کرد. آیت‌الله شعبانی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که فرمودند: جوانان مایه امید آینده این کشور هستند، عنوان کرد: میزان تهاجم به جوانان را ببینید، دنیایی که دنیای بحران معنویت و هویت دارد، اخلاق به بن‌بست رسیده، تولیدات فکری‌اش، تبلیغات تکاثری‌اش همه اینها وجدان اخلاقی را سست می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار