19. شهريور 1402 - 10:40   |   کد مطلب: 25205
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خبر داد؛
همدان رتبه نخست اقتصاد دانش‌بنیان در کشور
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه تلاش‌های بدون وقفه باعث شد تا همدان رتبه نخست اقتصاد دانش‌بنیان را از آن خود کند گفت: کسب رتبه نخست به این معنی نیست که دیگر دست از کار کشیده‌ایم، بلکه برای رشد پیشرفت تلاش مضاعف می‌کنیم.

سید مجتبی حسینی در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها با بیان اینکه این همدان از بُعد اقتصاد دانش‌بنیان در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است گفت: این موضوع نیاز به ارزیابی وزارت کشور داشت که پس از ارسال مستندات به وزارت کشور و ارزیابی انجام شده، رتبه نخست از آن همدان شد.

 

وی با اشاره به اینکه اقتصاد دانش‌بنیان دارای ۱۰ شاخه متفاوت است افزود: جمع همه شاخصه‌ها در شاخه‌های مختلف تعیین کرد که همدان حرف نخست را در کشور می‌زند.

حسینی با تاکید بر اینکه زحمت‌های زیادی کشیده شده است تا این رتبه به دست آید تصریح کرد: برگزاری جلسات مستمر همراه با دستگاه‌های اجرایی و ایجاد تکالیف در ستاد برای هر دستگاه از جمله اقداماتی بود که در این راستا صورت گرفت.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: گزارشات دستگاه‌ها در کمیته‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و مسائل به صورت کارشناسی شده پیش‌ می‌رود تا این رتبه را حفظ و از لحاظ کیفی شرایط بهتری کسب کنیم.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کسب رتبه نخست به این معنی نیست که دیگر دست از کار کشیده‌ایم، بلکه برای رشد پیشرفت تلاش مضاعف می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه در حوزه ماموریت‌گرایی دانشگاه‌ها در سال گذشته برای ۱۰ دانشگاه، ۱۰ ماموریت معین شده است گفت: امسال پیگیر هستیم تا تحقیق و مطالعات به ثمر بنشیند و راهکاری ارائه‌ شود.

 

حسینی در پایان افزود: در حوزه تسهیل صادرات فناورانه نیز مکاتباتی شده است و پیگیر انجام جدیدترین اقدامات در صادرات و فروش هستیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار