4. مهر 1402 - 11:07   |   کد مطلب: 25227
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:
دوران غرب پایان یافته و آینده از آن نظام اسلامی است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در سازمان ملل، گفت: دیگر دوران غرب پایان یافته و آینده از آن نظام اسلامی است.

احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها عنوان کرد: دشمن همه روزه درحال طراحی یک توطئه و فتنه است.

 

فلاحی افزود: این شیطنت‌ها در طول ۴۴ سال گذشته انقلاب ادامه داشته، زمانی نبوده که دشمن ما را رها کرده باشد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در سازمان ملل، گفت: دیگر دوران غرب پایان یافته و آینده از آن نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها و آمریکا با این فتنه‌گری‌هایی که در طول چند سال گذشته انجام داده اند راه به جایی نبرده‌اند، ادامه داد: امسال هم با همه برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دعوت از اغتشاشگران به نتیجه‌ای نرسیدند.

 

فلاحی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی همچنان رو به جلوست، افزود: این فتنه‌ها مثل بادی است که درخت تنومند انقلاب اسلامی را که به این اندازه رشد کرده است را حتی نمی‌تواند تکان دهد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: ممکن است این شیاطین در برهه‌هایی از زمان چرخ انقلاب را کند کرده باشند، اما هیچ وقت نتوانستند این کشتی انقلاب را که به سرعت در حرکت به سمت مقصد و هدف نهایی خود است را از حرکت بازدارند و برخلاف خواسته آنها با سرعت بسوی هدف متعالی خود در پیش است.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله)، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با قدرت هرچه تمام در حال نزدیک شدن به قله‌هاست، البته در طی رسیدن به این قله‌ها، باید باد و طوفان‌ها را سپری کند.

 

فلاحی تاکید کرد: دیگر این باد و طوفان‌ها برای ما تکراری و نخ نما شده است. نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بیان کرد: گرامی می‌داریم یاد و خاطره تمامی شهدای امنیت را که در این روزها جان عزیز خود را فدای ماندگاری اسلام کردند، شهیدی نظری‌هایی که نگذاشتند حجاب زینبی از سر مادران و خواهران ما بر روی زمین بیافتد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از یاد نبریم که این شهدا برای امنیت مردم و مبارزه با شیاطین زمان جان خود را فدا کردند، همه ما نیز باید در  مسیر این شهدا و خانواده‌هایشان گام برداریم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار