4. مهر 1402 - 11:44   |   کد مطلب: 25229
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:
در جنگ امروز مرز جغرافیایی معنی ندارد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه امروزه شکل دفاع از میهن تغییر کرده گفت: بیشتر حملات دشمن از طریق هجمه‌های فرهنگی است، ما مثل قبل باید در مقابل کل استکبار جهانی بایستیم، منتهی به شکلی که در آن جنگ سخت خیلی معنایی پیدا نمی‌کند.

مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها با تاکید بر تفاوت‌های دفاع در طول هشت سال دفاع مقدس و امروزه، بیان کرد: دفاع در آن زمان یک شکل دیگری داشت و در آن دشمن مشخص بود.

 

صفدریان افزود: در آن زمان دشمن بعثی روبری ما ایستاده بود، علاوه بر آن قدرتهای جهان هم پشتبان آنها بوده و از لحاظ نیروی انسانی، امکانات و دادن اطلاعات سری حمایتشان می‌کردند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه امروزه شکل دفاع از میهن تغییر کرده، گفت: بیشتر حملات دشمن از طریق هجمه فرهنگی است، ما مثل قبل باید در مقابل کل استکبار جهانی بایستیم منتهی به شکلی که در آن جنگ سخت خیلی معنایی پیدا نمی‌کند.

 

وی با اشاره به داشتن امکانات جنگ سخت، عنوان کرد: به هر حال ما برای دفاع از مرزها و حریم اهل بیت علیهم‌السلام با توجه به اینکه یک بخشی از مرزها نیز فرامرزی شده است، به  بروز شدن امکانات در زمینه جنگ سخت نیاز داریم.

 

صفدریان با اشاره به جنگ امروز که جنگ نرم است، بیان کرد: دشمن در همه ابعاد از نظیر عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به ما حمله‌ور شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان تصریح کرد: به لطف خدا در این جبهه‌ها هم ثابت کرده‌ایم که با غیرتی که جوان‌های امروز، رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس دارند هیچگاه عرصه را رها نکرده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه جنگ امروز خیلی سخت‌تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس است، اذعان داشت: بعضی وقت‌ها دشمن از طریق برخی وسائل از قبیل گوشیهای همراه وارد خانه‌هایمان شده  و سعی در منحرف کردن افکار جوانان و نوجوانانمان است.

 

صفدریان  با تاکید بر اینکه در جنگ امروز خیلی مرز جغرافیایی معنی ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن به هر اندازه که می‌خواهد در فکر و ذهن افراد جامعه ما رخنه کرده و از این طریق با دین و مملکت ما در حال جنگ است.

 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار