5. مهر 1402 - 10:13   |   کد مطلب: 25233
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:
راه‌اندازی سامانه اورژانس ناشنوایان در استان همدان
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: سامانه اورژانس ناشنوایان در استان همدان راه‌ انداری شد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از گزارش روابط عمومی اورژانس استان همدان سامانه اورژانس ویژه ناشنوایان در استان همدان راه اندازی شد.

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: این خدمت به منظور امدادرسانی به افراد ناشنوا و کم شنوا که در زمان بروز مشکل به علت نقص عضو قادر به برقراری تماس با اورژانس ۱۱۵ نیستند ارائه می شود.

 

محمدرضا شکوهی افزود: با ایجاد این سامانه ، ناشنوایان تحت پوشش بهزیستی استان می توانند در صورت نیاز به آمبولانس با ارسال پیامک به سامانه شماره های ۰۹۱۸۸۱۰۱۴۷۴ ۰۹۱۸۸۱۰۱۴۷۶ درخواست خود را به اورژانس اعلام کنند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به ثبت مشخصات و آدرس افراد ناشنوا در سیستم اورژانس ۱۱۵ پرستاران واحد ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس با دریافت پیامک بلافاصله برای اعزام آمبولانس به محل ثبت شده در سامانه در کمترین زمان اقدام خواهند کرد.

 

رئیس مرکز اورژانس استان افزود با همکاری اداره کل بهزیستی لیست شماره تلفن افراد ناشنوا استان تهیه و در سامانه اورژانس بارگذاری شده است تا در صورت لزوم بصورت پیامکی ارتباط برقرار شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار