5. مهر 1402 - 11:29   |   کد مطلب: 25235
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از اجرای طرح تعرفه‌گذاری پرستاران در استان خبر داد و گفت:معوقات از اسفند ماه ۱۴۰۱ پرداخت شد.

علیرضا توقیری در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها از پرداخت معوقات محاسبه نشده طرح تعرفه‌گذاری پرستاران در سال گذشته خبر داد.

 

وی در خصوص اجرای طرح تعرفه‌گذاری پرستاران در استان همدان گفت: از مرداد تا اسفند ماه سال گذشته کارانه پرستارانی همدان محاسبه و طی چند مرحله به حساب کادر پرستاری زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شده است.

 

توقیری افزود: هر چند پرداخت مبالغ اجرای تعرفه‌گذاری به صورت علی‌الحساب بوده اما محاسبات اجراس طرح از مرداد تا پایان سال قبل در حال تکمیل است و معوقات پرستاران به زودی پرداخت خواهد شد.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی درباره پرداخت طرح تعرفه پرستاری در سال 1402 عنوان کرد: در تلاشیم که به کمک وزرات بهداشت سامانه اطلاعات بیمارستانی به سامانه کارآمد متصل شود تا محاسبات خدمات پرستاری سریع‌تر انجام شود.

 

توقیری در ادامه گفت: در صورتی که اطلاعاتی بیمارستانی به سامانه کارآمد متصل شود پرداخت کارانه پرستاران براساس خدمات ارائه شده توسط هر فرد پرداخت خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته 17 بسته خدمات پرستاری ثبت شده که در سال جاری این تعداد به 27بسته افزایش یافته است، اذعان کرد: همزمان نیز ارزش نسبی خدمات پرستاری به صورت کلی حدود 35 درصد رشد داشته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار