8. آذر 1402 - 19:18   |   کد مطلب: 25302
استاندار همدان از اصلاح ۳۰ نقطه حادثه‌خیز در استان طی سال‌ جاری خبر داد و گفت: امسال مکلف بودیم ۲۲ نقطه حادثه‌خیز را رفع کنیم که هشت مورد بیش از تکلیف انجام شده است.

به گزارش شبنم‌ها علیرضا قاسمی‌فرزاد در همایش گرامیداشت روز صنعت بیمه اظهار کرد: با عزم و اراده‌ دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در سال‌ جاری ۳۰ نقطه‌ از ۵۲ نقطه حادثه‌خیز استان اصلاح شده و مابقی نیز در دستور کار سال آینده است.

وی با بیان اینکه امسال مکلف بودیم ۲۲ نقطه حادثه‌خیز را رفع کنیم که هشت مورد بیشتر از تکلیف انجام شده است گفت: ۱۳ نقطه تاکنون اصلاح و ۱۰ مورد هم در روزهای آینده رفع می‌شود و تا پایان سال هفت نقطه دیگر اصلاح می‌شود.

استاندار همدان افزود: دولت مردمی در مصوبات سفر رئیس‌ جمهور به همدان ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای موضوع راه تخصیص داده که اغلب آن مربوط به تعریض و چهاربانده‌کردن مسیرهای پرخطر بود و اقدامات مهمی نظیر چهار بانده‌کردن راه همدان - علیصدر آغاز شده است.

وی اظهار کرد: اصلاح نقاط حادثه‌خیز در استان باعث کاهش ۳۵ درصدی فوت ناشی از تصادفات در نوروز ۱۴۰۲ شده است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه صنعت بیمه اگر با فرهنگ‌سازی در لایه‌های جامعه نفوذ کند، نقش بی‌بدیلی به عنوان صنعت پیشتار در رشد اقتصادی کشور ایفا می‌کند گفت: صنعت بیمه بخش لاینفک زندگی افراد است و می‌تواند پوشش حمایتی مطمئن برای فعالیت‌های اقتصادی ایجاد کند.

وی اظهار کرد: صنعت بیمه باید برای کاهش مخاطرات و افزایش ایمنی سفر، در پروژه راه‌آهن سرمایه‌گذاری کند چراکه آسیب آثار مخرب معنوی تصادفات از خسارات مادی آن بیشتر است.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار