8. آذر 1402 - 10:41   |   کد مطلب: 25307
معاون امور زیربنایی شهرداری همدان از تبدیل پل‌های عابرپیاده همدان به آسانسور خبر داد.

به گزارش شبنم ها،

معاون امور زیربنایی شهرداری همدان از تبدیل پله برقی های عابرپیاده همدان به آسانسور خبر داد. وی گفت: عملیات اجرایی تبدیل پله برقی پل‌های عابر پیاده به آسانسور در شهر همدان در حال اجراست.

 

به گفته علی‌ضمیر، علت اصلی وضعیت فعلی پل‌های عابر پیاده همدان سرقت و یا تخریب پله‌های برقی است. وی اظهار کرد: وقفه در بازگردانی پل‌های عابرپیاده مکانیزه به چرخه استفاده نیز به علت مشکلات موجود در مسیر اجرا است. اما در حال حاضر در هر چهار منطقه شهری همدان در حال انجام است.

 

وی با تاکید بر میزان سرقت و خرابی و سرقت پله برقی پل‌های عابر پیاده اضافه کرد: بر این اساس ناچار شدیم تبدیل پله برقی های عابرپیاده همدان به آسانسور را اولویت قرار دهیم.

 

معاون امور زیربنایی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در مناطق دو، سه و چهار شهر همدان پله برقی ۹ پل عابرپیاده به طور کامل به آسانسور تبدیل خواهد شد که برای انجام آن قرارداد ۱۵ میلیارد تومانی منعقد شده است.

 

علی‌ضمیر با اشاره به وجود ۱۵ پل عابر پیاده مکانیزه در شهر همدان مطرح کرد. وی افزود: آسانسورهای موجود در  شش پل‌ عابرپیاده دارای پله برقی و آسانسور واقع در منطقه یک، در حال حاضر در حال اورهال هستند.

 

وی درباره اینکه قرار بود شهرداری تا قبل از بازگشایی مدارس پل‌های عابرپیاده مکانیزه را فعال کند، گفت: متأسفانه این تعهد، به علت مشکلات اجرایی محقق نشد و از زمان مشخص شده عقب افتادیم.

 

انتهای خبر/ سع

دیدگاه شما

آخرین اخبار