7. آذر 1402 - 10:42   |   کد مطلب: 25308
فرماندار همدان ساماندهی بازار همدان را مطالبه مشترک مردم و کسبه عنوان کرد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، مسلم مخفی با بیان اینکه ساماندهی بازار مطالبه مشترک و خواسته مردم و کسبه است افزود: فرمانداری این مهم را از متولیان خواسته و پیگیری می‌کند.

 

وی با بیان اینکه خرید مطمئن در فضایی مناسب و امن برای خانواده‌ها و عموم شهروندان باید در بازار همدان مهیا شود گفت: شهرداری و اتحادیه میوه و تره‌بار در این خصوص اقدامات خوبی داشته‌اند که باید کامل شود.

 

فرماندار همدان با اشاره به اعتراض مردم به حضور دستفروشان و تجاوز برخی از کسبه به حریم پیاده‌رو، یکی از بازارهای پرتردد شهر را بازار سرگذار عنوان کرد و گفت: این بازار از لحاظ حضور دستفروشان، تردد خودرو و تخلیه بار در ساعات شلوغ و تجاوز به محل عبور و مرور شهروندان، نظافت و امنیت دارای مشکلاتی است که در حال ساماندهی است.

 

وی در ادامه بازار مرکزی همدان را از جاذبه‌های گردشگری مهم شهر معرفی کرد و گفت: این ظرفیت مهم با همراهی نهادهای مسئول باید به بهترین وجه ساماندهی شود.

 

مخفی از اهتمام کسبه، اتحادیه‌ها، شهرداری، نیروی انتظامی و... در این امر مهم تشکر کرد و افزود: حفظ و رعایت حقوق مردم و جلوگیری از تخلفات صنفی از وظایف مهم اتحادیه‌هاست.

 

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار