26. آذر 1402 - 10:21   |   کد مطلب: 25336
معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت همدان:
بازار شب یلدا تحت نظارت است
معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه نظارت بر بازار شب یلدا از نیمه آذرماه آغاز شده است، گفت: نظارت‌ها بر بازار در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سطح استان انجام می‌شود و مردم می‌توانند هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

به گزارش شبنم ها، مرتضی بیدآبادی با بیان اینکه نظارت بر بازار شب یلدا در استان از نیمه آذرماه آغاز شده است، گفت: این نظارت‌ها با حضور ۱۵ تیم بازرسی از بررسی انبارها آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه از ۲۰ آذرماه با همکاری جهادکشاورزی، تعزیرات، مرکز بهداشت و دامپزشکی نظارت‌ها آغاز شده است، افزود: این نظارت‌ها بر آجیل و شیرینی، میوه و تره‌بار، تالار و رستوران و گل فروشی‌ها است.

معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت همدان ادامه داد: نظارت‌ها بر بازار در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سطح استان انجام می‌شود.

بیدآبادی با اشاره به قانون خالص فروشی شیرینی تصریح کرد: از تیرماه به همه قنادی‌های استان همدان اعلام شده است که وزن جعبه شیرینی باید از وزن خالص شیرینی کسر شود و این نظارت با همکاری سازمان استاندارد با دقت انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: از مردم تقاضا داریم تا هرگونه تخلف مخصوصا در حوزه خالص فروشی شیرینی را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار