11. اسفند 1393 - 13:33   |   کد مطلب: 5124
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی باشگاه زنان تعاونگر را در شناسایی و معرفی تعاونی‌های موفق و برقراری ارتباط آنان با بازار کار موثر خواند.
معاون امور تعاون وزیر تعاون اعلام کرد

 به گزارش شبنم ها به نقل از ایسنا، سیدحمید کلانتری گفت: ایجاد باشگاه زنان تعاونگر زمینه آشنایی آنها با یکدیگر را فراهم می‌کند و سهم کیفی و کمّی زنان تعاونگر در فعالیتهای اقتصادی را افزایش می‌دهد.

 

وی از فعالیت بیش از یک میلیون زن در تعاونی‌ها خبر داد و گفت: شناخت محیط تعاونی‌های زنان و تشکیل و تقویت این دسته از تعاونی‌ها می‌تواند در بهبود فعالیتهای اعضای باشگاه زنان تعاونگر موثر واقع شود.

 

به گفته معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی گرایش‌های مختلف تعاونی موجب می‌شود تا زنان بر اساس نوع علاقمندی خود با در نظر گرفتن شرایط محیطی تعاونی‌ها به عضویت و تاسیس تعاونی‌ها اقدام کنند.

 

کلانتری در عین حال به آمار زنان بیکار تحصیلکرده اشاره و ابراز امیدواری کرد: راه‌اندازی باشگاه زنان تعاونگر با ارائه ایده‌های خلاقانه و طرح‌های نوآورانه در جهت اشتغال پایدار همراه باشد.

 

به اعتقاد او عضویت زنان تعاونگر در این باشگاه ضمن کمک به برقراری ارتباط با بازار کار، بسیاری از موانع و مشکلات پیش روی آنها را برطرف و امکان فروش و عرضه محصولاتشان را فراهم می‌کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار