25. خرداد 1399 - 13:08   |   کد مطلب: 5263
مشاور و استاد دانشگاه همدان گفت، ماهواره ها، گوشی های تلفن همراه ، برنامه های لاین، وایبر و واتس آپ و در مجموع شبکه های اجتماعی یکی از درب های جهنم است.
شبکه های اجتماعی یکی از درب های جهنم است

قاسمی ادامه داد: شبکه های مجازی و خصوصا وایبر با دو هدف بحث اقتصادی و با قصد جاسوسی در کشور های دنیا به ویژه ایران ایجاد شده است.

 

وی گفت: در جنگ نرم ،ارزش ها و باور ها و اعتقاد ات یک ملت مورد هجوم قرار می گیرد، کاربرانی که در فضای وایبر  وارد می شوند  اطلاعاتشان، شخصیت و فکارشان برای اسرائیل  مخابره می شود.

 

این استاد دانشگاه با اشاره به صحبت های پوس منت نویسنده آمریکایی مبنی بر اینکه، بچه های ما دوران کودکی ندارند به برشمردن برخی از آسیب های  فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود:  از جمله آسیب های این فضا بلوغ زود درس فرزندان ، قبح زدایی از روابط دختر و پسر، ارتباط تا حامگی  قبل از ازدواج ، رواج ارتباطات مثلثی و خیانت  همسران به یکدیگر، تغیر سبک زندگی و رواج  زندگی غربی، افزاایش طلاق عاطفی و... است.

 

قاسمی با بیان اینکه بیشترین اعضای استفاده کنندگان از وایبر در ایران سقف سنی 18 تا 40 سال هستند گفت: تا می توانید  مراقب باشید چرا که دشمن برای لحظه به لحظه زندگی ما برنامه و طرح ریخته و در صدد تخریب جوانان  ما مخصوصا بانوان و قشر مذهبی جامعه است.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان از قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  افزود: از توطئه  دیگر دشمنان در مقابل اسلام افزایش شبکه های مجازی است، که طبق نظریه فوکو یاما مقرر شده با ایران جنگ نظامی نداشته باشند، بلکه گفته اند شیعه را باید آنالیز کرد و راه های  نفوذ به آنان را شناخت  به همین دلیل  با ابزار های نوین که همان جنگ نرم است  وارد عرصه شدند. 

 

قاسمی ادامه داد:دشمنان برعقیده اند که باید  ذائقه مردم را عوض کنیم  در تمام مباحث  اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی  و مرحله به مرحله شروع کرد.

 

قاسمی با بیان اینکه  حماسه حسینی و مهدویت موجب زنده نگه داشتن  اسلام است  تصریح کرد: دشمنان بر این عقیده اند که باید دوبال شیعه را که حماسه حسینی و مهدویت است و شوق به شهادت  و انتظار مهدویت را در شیعیان کاهش دهند و نگذارند نسل شیعه زیاد شود.

 

وی ادامه داد:دشمنان ولایت فقیه را  هدف گرفته اند و در صدد از بین بردن  روحیه انتظار و خود باوری  و اصل ولایت فقیه هستندو افزایش شبکه های اجتماعی و تولید برنامه های مستهجن نیز در راستای همین هدف شان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار